[Focus] Turbo od RS dla Focus ST mk2

Dybek_87, 09.02.2016, 21:13 « poprzedni - następny »

thomas198

Cytat: heko w 09.02.2016, 22:04
turbo RS, wtryski RS 440 (do 350KM z zapasem)


I blok kabum. Oczywiście po jakimś czasie ale wszystko zalezy od kierownika pojazdu. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

Dybek_87

Też bylem zdziwiony mimo mojego nie dużego doświadczenia w tym temacie...☺ dla tego poruszyłem temat ☺

TAM

U mnie 440 cc wystarczyły na styk do 333 KM (wtedy lały już cały czas).

Dybek_87

Nie jeżdżę na Torach ☺do pracy mam 3 km ☺w weekend polatam po Autobanie ☺ miło jest przeganiac z lewego pasa grube BMW I AUDIKI ST - kiem ☺☺☺

heko

dlatego:
IC
decat
turbo RS
wtryski RS
sprzęgło RS
i 320 mocno dolanych KM
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

Dybek_87

Celem jest 305 Ps to co Matka natura dala Rs - owi ☺ z tego byl bym w Pelni zadowolony ☺

weksla

Z tą hybrydą to może mają błąd. 320 koni byłbym skłonny uwierzyć ale nie 420 hahahah
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

thomas198

Powiem tak, jak nie przygotujcie bloku to po wyżej 300 lepiej nie iść, bo wcześniej czy później tuleja cylindra pęknie i to jest potwierdzone na mojej skórze i jeszcze kilku innych osób.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

Zdecydowanie zgadzam się z Tobą Tomek
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

MAG

Tomek i Weksla - jakie moga byc objawy takiego pekniecia? Da sie to w jakikolwiek sposob zdiagnozowac/sprawdzic bez sciagania glowicy?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

TAM

Biały dym z rury wydechowej (nie mylić z parą wodną!), ubytki płynu chłodzącego, notoryczne przegrzewanie się silnika, czasem bąbelki w zbiorniku wyrownawczym i pewnie jeszcze kilka objawów...

weksla

To co napisal Tam. Można to łatwo sprawdzić za pomocą prostego testera zawartości CO/CO2 w płynie chlodzącym. Polega to na barwieniu się odczynnika który wklada sie do zbiorniczka wyrównawczego. Jeśli po odpaleniu barwi odczynnik to raczej ....lipa
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

MAG

Bede kurde musial ten test zrobic, bo ubywa mi plynu (bardzo powoli, ale teraz jezdze praktycznie tylko krociutkie odcinki po miescie, wiec auto nie ma czasu sie dobrze zagrzac)
Mialem sytuacje bardzo mocnego przegrzania silnika - w tescie zegarow temperatura poszla do prawie 120 stopni - akurat na prom jechalem i pare km przed zjazdem na terminal temperatura mi tak skoczyla - plyn buzowal strasznie, a jak silnik ostygl w trakcie rejsu, to okazalo sie ze brakuje mi prawie literek do stanu minimum...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

weksla

Mag rozgrzej auto do temp roboczej i odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego. Jak bedzie bardzo buchać to może być problem. Tylko odkręcaj ostrożnie.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

MAG

Przetestowalem - jest calkowity spokoj w zbiorniczku wyrownawczym, zadnego buchania - jedynie widac ze sie przez te cienka rurke plyn przelewa do zbiorniczka.
Zreszta wydawalo mi sie ze od ostatniego sprawdzenia albo zupelnie nic nie ubylo, albo jakos tylko minimalnie.

No i tak jeszcze sobie pomyslalem, ze moze ten ubytek plynu spowodowalo zaciecie sie termostatu jak byly te mrozy? Mozliwe toto?
Bo mialem taki efekt, ze przy tych mrozach po -15st raz zaszalala temperatura podskakujac pod 110-120st i potem na nastepny dzien w drodze na prom. Czy mozliwe jest ze termostat sie przycial i cisnienie jakie powstalo po zagotowaniu sie plynu wywalilo go przez zbiorniczek, czy raczej za mocno naciagana teoria? 
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0