Zmiana turbo MK3

damian88, 22.08.2010, 14:56 « poprzedni - następny »

damian88

22.08.2010, 14:56 Ostatnia edycja: 24.08.2010, 14:12 by wojoo
vin wfowxxgbbw2a18150. turbo jest na bank bez zmienej bo ten wężyk wychodzi z boku tej gruchy. nie wiem co mam napisac jeszcze o silniku.  ??? a i nie ma przepływki

wojoo

wpierw napisz jaki masz dokladnie silnik oraz uzupelnij swoj profil

"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

damian88

ok. silnik to 115 bez przepływki mam padniete wtryski chce kupic nowe wiec moze jak juz sie bawic w uleprzanie to kupic nowe od 130 ale jesli zostanie to  turbo to chyba nie ma sensu wiec moje pytanie o magika co  by to zrobił i jesli sie da to hybryde jedna robota. wydaje mi sie ze w polsce to tylko idzie sie bawic w vw, niech ktos powie ze to jest nieprawda, a o to moj vin WFOWXXGBBW2A18150 moze tak bedzie łatwiej rozpoznac silnik czy moze jakies numerki spisac z silnika

T

Na forum jest kilka osób z mocno zmodyfikowanymi TDCI. Generalnie recepta jest dość prosta -- FMIC, turbo, wydech, program. Co do wtrysków to nie wiem czy się różniły, a jeśli tak, to czym, tutaj odpowiedzi warto byłoby poszukać na zagranicznych forach. W Polsce nikt chyba jeszcze nie robił takiej przeróbki.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

co do wtrysków od 130 to nie wiem czy są inne w stosunku do 115 ale raczej tak, na 90% tak. Pewnie jak juz się bawić to od razu załóż hybrydę, dobry chip i gęba się będzie cieszyć:)
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Oktan

zrobienie hydrydy to duże ryzyko, potrzebne będą:
- odpowiedzialny gość/zakład, który ma w tej materii doświadczenie,
- gość który wystroi auto (dużo ludzi narzeka, a później i tak montują większe turbo),
MKIII Ghia-diabelsko czarne
kombi
, bi-xenon+blackeyes, antracytowe 18", Eibach
ProKit+KYB -> -40/30 mm, 183 KM i 485 Nm

damian88

no ok a kogo polecacie ,kto moze wsadzic wieksze turbo i to sprawnie uruchomic.

Oktan

tu nie chodzi tylko o większe turbo - dla mnie problemem jest jeszcze kolektor wydechowy, który NIESTETY jest razem z gorącą stroną turbo, więc jeśli chcesz iść tym tropem to oprócz turbinki potrzebujesz kolesia który wykona (obliczy, pospawa i da gwarancję że nie pęknie)

dużo ludzi robi u Karambola (koleś jest nawet na allegro) , ale opinie są bardzo różne (w ciągu ost. kilku miesięcy raczej negatywne)
MKIII Ghia-diabelsko czarne
kombi
, bi-xenon+blackeyes, antracytowe 18", Eibach
ProKit+KYB -> -40/30 mm, 183 KM i 485 Nm

wojoo

Cytat: Oktan w 24.08.2010, 14:47
tu nie chodzi tylko o większe turbo - dla mnie problemem jest jeszcze kolektor wydechowy, który NIESTETY jest razem z gorącą stroną turbo, więc jeśli chcesz iść tym tropem to oprócz turbinki potrzebujesz kolesia który wykona (obliczy, pospawa i da gwarancję że nie pęknie)

dużo ludzi robi u Karambola (koleś jest nawet na allegro) , ale opinie są bardzo różne (w ciągu ost. kilku miesięcy raczej negatywne)

nigdy nie jest tak ze wszystko bedzie och i ach ... zawsze sie trafi sztuka ktora bedzie działac super a znajdzie sie i taka ktora bedzie do kitu ... Do odwaznych swiat nalezy :)
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

Oktan

owszem, ale mało śmieszne by było jeśli coś by się urwało i poleciało w cylindry
MKIII Ghia-diabelsko czarne
kombi
, bi-xenon+blackeyes, antracytowe 18", Eibach
ProKit+KYB -> -40/30 mm, 183 KM i 485 Nm

weksla

no ale jak dają ponoć 12 miechów gwarancji to jakąs odpowiedzialność za to biorą
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

damian88

24.08.2010, 20:33 #11 Ostatnia edycja: 24.08.2010, 21:15 by wojoo
ok, wiem ze to nie jes vw pierona i troche trzeba sie pomeczyc,ale to bardzo dobrze robi. a jeszcze jedno pytanko czy moge zamontowac turbo z zmieną geometrią, do wszystkich co dzwoniłem odp brzmi nie...ja pytam czemu,a magik na to: to nie vw :( a miałem paska to porażka na max.



włącz sobie jakiś słownik nastepnym razem ;)

Oktan

Cytat: weksla w 24.08.2010, 18:43
no ale jak dają ponoć 12 miechów gwarancji to jakąs odpowiedzialność za to biorą

przecież mieszkamy w Polsce !!
czytałem już kilka opowieści nt. reklamacji turbin ... szkoda gadać
ponadto jak chciałem to u siebie w Łodzi zrobić (byłem w dwóch warsztatach zajmujących się turbinami) to powiedzieli: OK, damy gwarancję ale na regenerację turbiny, a na pewno NIE DAMY na hybrydę !
gdzie tu sens, gdzie logika ...

co innego jeśli się ma drugie auto do poruszania (ja nie mogę sobie pozwolić aby auto stało na kołkach ileś tam, a ja będę dochodził swoich praw w związku z reklamacją)

« Dodane: 24.08.2010, 20:37 »

Cytat: damian88 w 24.08.2010, 20:33
ok, wiem ze to nie jes vw pierona i troche trzeba sie pomeczyc,ale to bardzo dobrze robi. a jeszcze jedno pytanko czy moge zamontowac turob z zmieną geometrią, do wszystkich co dzwoniłem odp brzmi nie...ja pytam czemu,a magik na to: to nie vw :( a miałem paska to poraszka na max.
do zmiennej geometrii potrzebujesz sterowania: elektronicznego lub podciśnieniowego i dlatego tak się po prostu nie da
MKIII Ghia-diabelsko czarne
kombi
, bi-xenon+blackeyes, antracytowe 18", Eibach
ProKit+KYB -> -40/30 mm, 183 KM i 485 Nm

weksla

no masz rację ale przecież zawsze zostaje stara suszara nie, jak coś nie będzie działać tak jak to oczekują to przekładka na starą i już.
Zreszta jak ktoś pierwszy nie zaryzykuje jak wojoo to nigdy się nie dowiemy:)
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Oktan

mnie też korci aby zrobić hybrydę, ale nie wiem jak długo będę tym autem śmigał ...
MKIII Ghia-diabelsko czarne
kombi
, bi-xenon+blackeyes, antracytowe 18", Eibach
ProKit+KYB -> -40/30 mm, 183 KM i 485 Nm