Wkładka w moim aucie w F..V performance

Airedale, 20.03.2018, 22:45 « poprzedni - następny »

weksla

23.03.2018, 13:15 #45 Ostatnia edycja: 24.03.2018, 01:45 by Rijndael
Oj heko ujął bardzo ładnie problematyczność osoby zainteresowanej.
A tak na marginesie Tomku wymieniłeś nie do końca zgodnych z realiami klientów jak to nazwałeś "twojego byłego współpracownika".
Tak ironicznie w ramach kontrastu do tego co napisaleś przedstawie "zadowolonych" i "wiernych" klientów twojego zakładu.

1. anulka
2. Finio
3. Pyrshal
4. Murczyk

Jedni i ci sami.
Czekamy jeszcze na kolejnych...dzikusa i ficona :D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Olek

23.03.2018, 14:03 #46 Ostatnia edycja: 23.03.2018, 14:17 by Olek
Ten przedwczorajszy wpis byl moim pierwszysm wpisem na tym forum i jak widac mam status nowic JUŻ wiec Twój agresywny sms ktory dostałem po jego zamieszczeniu  cytuje,, kozak w necie pizza w świecie,,jest dla mnie po prostu Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.śmieszny.Do Darka zwrocilem sie juz wczśniej w sprawie porady odnośnie rozmiarów wirników i kół kompresji poswiecił mi swój czas i udzielił mi odpowiedzi na moje pytaia za co jestem mu wdzięczny.Z racji tego że sam zajmuje się budową turbosprężarek i jest też tunerem zadzwoniłem do niego i tym razem z zapytaniem o seryjny aktuator który mobłby być zamieniony na fotele za dopłatą  i stosowność jego zastosowania  pózniej rozmawialismy rówineż o pompie i wtryskach i które rozwiązanie osprzętowe w wypadku mojego samochodu będzie najkorzystniejsze a jest ich kilka.Ty Tomku jesteś klientem firmy VTR a traktujesz to jabyś miał z nią podpisaną jakąś wyłącznośći i podszywasz sie pod pod tą firmę czego dowodem jest czeste podkreślanie przez Twoich stałych klientow że to Ty piszesz programy. Nie stosownym również jest deprecjonowanie prace Heka który już w dniu strojenia mojego samochodu mowil mi o konieczności dopracowania układu paliwiwego  po drugie przywołałeś heka i mój projekt  w wątku który nas wogole nie dotyczy i nie jest Twoją sprawą jak auto jezdzi i kto był w to zaangażowany.Mojego samochodu nie widziałes na oczy do dwóch lat a z wielką lekkoscią wypowiadasz się na jego temat manipulując tylko i wyłocznie słowami Darka który za pewne nie życzyłby sobie żebyś takie rzeczy robił  a tum bardziej na forum poniewaz uważa heka za osobe kompetentną i znajacą sie na rzeczy co było  powtarzane podczas naszej rozmowy z Darkiem.Odnosząc się do listy osób które wymieniłes jako klienci konkurecji nie wiem kto gdzie serwisuje swój samochód prawdopodobnie kazdy wybiera najkorzystniejszą dla siebi opcje ja ją bynajmniej wybrałe i tam faktycznie jeżdzę.Wczesniej serwisowałem swoj samochód w rybniku czasami też pomagal mi mój kuzyn. W momencie kiedy dowiedzałem sie że nie jestescie już spółka zadzwoniłem do Twojej konkuręcji i od tego czasu już tam jezdzę ponieważ robi bardzo dobrze traktuje silnik st jak normalny silnik a nie jak coś zjawiskowego za co można skasować nie wiadomo ile pod pretekstem jego mitycznej  technologii  zaawansowania.

Monti

23.03.2018, 15:34 #47 Ostatnia edycja: 23.03.2018, 15:37 by Monti
Cytat: thomas198 w 23.03.2018, 01:32Dobrze zrobiona robota, ale zaciski odwrotnie zamontowane? Co jest źle? Lewy na prawa stronę i odwrotnie, a może do góry nogami, albo klocki blachami do tarczy.  I pamietaj bylo to robione razem z Damianem.
To już wiem czemu było dobrze zrobione, bo Damina pomagał.


Cytat: thomas198 w 23.03.2018, 01:32
Co do twoich szarpań, jasne ze tak będzie masz za mocna sprężynę w aktuatorze, i wiesz o tym bardzo dobrze i jakoś ci to nie przeszkadza, bo jak by tak było to byś to już dawno osunął. W sterowniku jest twój program, Darek przywrócił sterownik do ustawień początkowych.  Co do zamykania bloku, nie wymyślaj bo w końcu sprzedajesz blaszki po 150 zeta i jest ci nie na rękę taka wkładka.
Ps Za aktuator do dzisiaj nie dostałem od ciebie kasy, ani aktuatora.

Teraz mówisz ze to wina aktuatora a wtedy mówiłeś, ze tak było bo aktuator w tym zakresie obrotów nie działa (może nie dosłownie "nie działa" ale to ze jest mocniejsza sprężyna nie ma akurat znaczenia w tym zakresie obrotów w którym występuje dany objaw).

Co do rozliczenia za aktuator to chyba jest małe nieporozumienie bo jak odebrałem auto to zostało na tym ze zostaje ten co mam założony. A kaskę jako Ci wcześnie przedpłaciłem oddałeś mi w całości ponad 2 tygodnie po odebraniu auta. Więc jak bym miał Ci za niego zapłacić tak jak ty mówisz to byś mi potrącił z tej przedpłaty.

Ale nie mowie, ze Ci nie zapłacę. Jeśli się okaże ze jest sprawny i nadaje się do dalszego używania to nie widzę problemu w rozliczeniu.  Lecz pamiętaj, że ja odebrałem od Ciebie auto w stanie gorszym niż oddałem co tez uwzględnię przy rozliczeniu. Oby wyszło ze to ja mam Ci dopłacić a nie ty mi.


Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

MaciekRS09

23.03.2018, 18:10 #48 Ostatnia edycja: 23.03.2018, 19:38 by MaciekRS09
Kazdy z was miał problem ale nikt z was nie pojechał bezpośrednio i palcem nie pokazał co i jak. Przecież za to zapłaciliście. Wystarczy pojechać i pokazać o co chodzi, jezeli to nie pomaga na miejscu autko sie zostawia i zgłasza sie sprawde do sadu. Lub brac lawete na koszt warsztatu jeeli auto jest nie zdatne do własnej jazdy. tak jak ja to zrobiłem mimo tego ze 500 km mnie dzieli od Tomka.

Ja osobiscie tez mialem problemy ale nie z Tomkiem bezposrednio. Tylko z tego powodu ze społka sie rozpadła, i nie mogłem swojego auta odebrac  Ale mniejsza o to, u mnie tez były sruby ukrecone ale ja pierwsze co zrobilem to wyslalem zdjecia i sprawozdanie od mechanika bo specjalnie pojechalem wszystko sprawdzic po odebraniu Auta od Byłego FSV i zadzwoniłem bezposrednio tłumaczac co odkryłem i ze tak nie moze byc.. Dzieki temu ze Tomek poczuwał sie do winy, mimo tego, ze społka juz nie istniała i tak naprawde mogłem pocałowac klamke. Na szczęście to ma naprawić. Co do paru innych mankamntow to juz nie ma co tu pisac bo przy kazdym aucie jak sie modyfikuje cos wychodzi. Trzeba skrupulatnie monitorować autko na początku.

Ale tak jak pisalem ludzi powinniscie odrazu bezwłocznie ustawic sie tam pod warsztatem zostawic autko i bez dyskusji jezeli było to błedem mechanika niech to naprawia. A teraz robicie cyrki i nikt z was nie bedzie wygrana osoba w tym sporze.

Jesteście po części sami sobie winni.

I przestac Brac Strone Wspólnika lub Tomka - bo każdego z was to powinno gówno obchodzić ze oni mieli spółkę, autko zostało zostawione do naprawy lub modyfikacji i powinno byc ok, jezeli nie jest KAZDY z 3 MECHANIKOW a wszczegolnosci własciciele społki musza za to odpowiadac i za przeproszeniem mnie jako klienta gowno obchodzi kto auto robił lub kto cos spieprzył ma byc naprawione i tyle. A nie tak jak to wy robicie teraz z tego wszystkie telenowele i lament. Trzeba było nie słuchac ani Wspolnika ani Tomka, nie chca naprawic? a jestescie pewni ze zostało to zle zrobione 1,2,3 i do sadu sprawe zakładac nie zapłaciliscie za to 1tys zł tylko 10 tys. A teraz to mozecie sobie pisac co chcecie i jakie kolwiek kołka różańcowe zakładać, nic nikomu nie udowodnicie bo juz jest musztarda po obiedzie.  

snafu

Trafiłem na wątek i lekko mnie zmartwił bo planuję większa robotę u Tomasza. Byłem raz, z racji odległości zostałem na miejscu więc miałem okazję widzieć jak Tomasz podchodzi do roboty. Fakt, było to z rok temu ale mam nadzieję, nic się nie zmieniło.

Po lekturze wątku mój wniosek jest taki, że Panowie nie dogadali się na tle kasy, mam rację (na co dodatkowo wskazują późniejsze roszczenia dopłaty. Kwestia chowania gazu na którą była zgoda właściciela auta ale zdziwiony jest, że to wiązało się z jakimś kosztem)? Reszta to już wynikowa tego .

Dla mnie to jest jedyne wytłumaczenie tego, że nie wpadły nowe kółka, tylko stare były szczypcami dokręcane (niedopuszczalne w mojej ocenie przy takiej kompleksowej naprawie). Że Tomaszowi już nie chciało się drążyć tematu rurki z olejem.

Temat paska jest dla mnie mega dziwny. Może być pochodną powyższego, ale też bardzo wątpliwe. Mega wazna rzecz. Duże ryzyko reklamacji gdyby coś się stało. A zysk jaki? Kilkadziesiąt złotych?

Panowie. Jak było z ta kwestią rozliczeń? "Robimy a potem się policzymy" w efekcie czego spinka i tracą obie strony?

T

Niestety po raz drugi musiałem interweniować. Usunąłem kilkanaście postów nie na temat albo takich, które zawierały wulgaryzmy lub epitety.

Tak jak wspomniałem, obie strony mogą się wypowiedzieć w tym temacie, przez co rozumiem także innych zadowolonych lub niezadowolonych klientów. Ale wyłącznie merytorycznie i zachowując kulturalną formę.

Proszę powstrzymać się od epitetów, wulgaryzmów i wtrętów nie związanych z tematem.

Co do zarzutów obu stron, że pozytywnie wypowiadają się osoby, które są obecnie klientami warsztatu, a negatywnie te, które nie są, chciałbym zauważyć, że jest to przecież oczywiste. Zadowolony klient nie będzie szukał innego warsztatu, a niezadowolony zapewne go zmieni. Teorie spiskowe na ten temat są więc również zbędne.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Dzikuswwa

23.03.2018, 23:35 #51 Ostatnia edycja: 24.03.2018, 01:34 by Dzikuswwa
Cytat: weksla w 23.03.2018, 13:15
Oj heko ujął bardzo ładnie problematyczność osoby zainteresowanej.
A tak na marginesie Tomku wymieniłeś nie do końca zgodnych z realiami klientów jak to nazwałeś "twojego byłego współpracownika".
Tak ironicznie w ramach kontrastu do tego co napisaleś przedstawie "zadowolonych" i "wiernych" klientów twojego zakładu.

1. anulka
2. Finio
3. Pyrshal
4. Murczyk

Jedni i ci sami.
Czekamy jeszcze na kolejnych... i ficona :D

Weksla oto jestem. Zadowony I uśmiechnięty z przeprowadzonych przez Tomasza prac dla mnie. Dziwie sie ze wywołujesz mnie w kontekście tej historii... Nie mam w zwyczaju przebijania piłki na tych wszystkich forach z Wami. Nie mam na to czasu ALE skoro juz zostałem wywołany ,,do tablicy" to powiem krótko...  Znam Tomasza od bardzo dawna, znam jego cennik bo jak sam doskonale wiesz jestem po dokładnie takiej samej akcji zamykania bloku jak kolego z niebieskiego st. Niemożliwe jest aby powiedział koledze z foki mniejsze ceny bo wszyscy płacili to samo, niektórzy dwa razy ;) Co do tego paska i całej tym sprawozdaniu niezależnego biegłego to bzdura jest....  Tomek wlicza te wszystkie paski rolki i inne pierdoly w tak poważny remont... całe półki ma tych gratów do Tych silników  nie zaryzykowałby takiej wtopy dla takiej głupoty i paru złotych gdzie domstracenia ma więcej... i nie mowię tego jako jego klient czy znajomy tylko z punktu wodzenia prowadzenia działalności to jest nierozsądne totalnie tym bardziej ze ja nigdy nie odnotowałem żadnej wtopy z jego strony a robiłem praktycznie wszystko jego rękoma.... co do cen.... powiem Ci ze na Warszawskie standardy jego praca w tym przedziale cenowym jest bardziej niż akceptowalna. Co do tej rurki to nie jest to element ktory wchodził w akcje remontu... kolega był poinformowany ze to słaby element całej układanki a nie zdecydował sie na jego wymianę to w czym jest problem? To wszystko to jest tuning... sami ponosimy ryzyko ze cos może puścić kiedyś a i tak soe na to decydujemy... ja zrobiłem i jeżdżę.... każdemu polecę i serdecznie zapraszam na oficjalny fan page mojego projektu:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://facebook.com/mondeorsbydzikus/

Edytuj proszę moje imię i posługuj soe nickiem <3
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/mondeorsbydzikus/

weksla

Ciesze sie ze przybyleś. Pozdrawiam.  No ja go znam troszkę dłużej niz Ty. I metodykę działania rownież. Jesteś zadowolony? Ok nic tylko sie cieszyć.
Warszawskie ceny. Ok! Tu tylko biedne hanysowo nie stolyca. Pozdro
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Black Mamba

No mamba również pozdrawia dzikusa :-) coś tam Ci w silniku nie stuka dziwnie w ostatnim filmiku ? Jesteś pewny że Daily fsv 400+ idziesz ? Życzę serdecznie naj naj

Dzikuswwa

Cytat: Black Mamba w 23.03.2018, 23:49
No mamba również pozdrawia dzikusa :) coś tam Ci w silniku nie stuka dziwnie w ostatnim filmiku? Jesteś pewny że Daily fsv 400+ idziesz? Życzę serdecznie naj naj

Stuka, jednomas ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/mondeorsbydzikus/

Airedale

Kolego Dzikuswwa i inni obrońcy zapewniam was, że nie byłem poinformowany o stanie rurki w czasie trwania remontu. Mam na to dowody, ponieważ byłem informowany na bieżąco o innych rzeczach do zrobienia. Gdybym usłyszał, o tak istotnej  rurce wartej 100 zł to z całą pewnością bym to kazał wymienić. Gdyby nie moja dociekliwość jeździłbym dalej, olej by wyleciał, a silnik uległ uszkodzeniu. Wtedy też bym zapewne usłyszał miałeś to źle zrobione. Rozumiem wszystkich obrońców, którzy dzielnie walczą. Zastanówcie się tylko, czy warto  publicznie poświadczać  nieprawdę. Okazuje się, że wszyscy razem byliście przy naprawie mojego silnika. Jeśli chodzi o kasę, o kosztach całego remontu dowiedziałem się, gdy auto było już gotowe i jeździło. Tomek pierwsze 1000km docierał sam. Zarzuty, że czegoś nie zrobiono, ponieważ nie mogliśmy się dogadać co do ceny są nieprawdziwe. Cokolowiek było przez Tomka zgłoszone odpowiedź była jedna - rób.

paweleczek666

Cytat: Dzikuswwa w 23.03.2018, 23:35Znam Tomasza od bardzo dawna, znam jego cennik bo jak sam doskonale wiesz jestem po dokładnie takiej samej akcji zamykania bloku jak kolego z niebieskiego st. Niemożliwe jest aby powiedział koledze z foki mniejsze ceny bo wszyscy płacili to samo, niektórzy dwa razy
Niektórzy dwa razy? niezle, gratulacje.
Cytat: Dzikuswwa w 23.03.2018, 23:35ja zrobiłem i jeżdżę... każdemu polecę i serdecznie zapraszam na oficjalny fan page mojego projektu:
Panie kolego, z tematu wynika, że masz już  wkładkę, turbo z RSa, moc lpg pod 500 koni, a moc? póki co napisałeś 270 koni. Może w końu ty dasz wykres? Czy nie masz? Jeżeli nie...to jak można mieć strojone auto pod mega moce i nie jest to potwierdzone wykresem? To gdzie to jest strojone, na wsi na polnych drogach jak u mnie? Dawaj wykres swojego potwora!! :) Niech modra nam się cieszy! PLEASE


Cytat: PyRsHaL w 22.03.2018, 22:03Mnie tylko dziwi jeden, ale to jeden mały - drobny fakt. Na prawdę drobny - jakim cudem u Ciebie znalazł się pasek Gates skoro Tomek w mojej obecności zakładał INA!?!?

Powiedz, co ty tam robiłeś, pomagałeś mu może w pracy?
Cytat: PyRsHaL w 23.03.2018, 00:12Wracając do tematu - zastanawia mnie to po co Tomek miałby oszczędzać 100zł ryzykując zerwanie się paska i wtopę na gruby hajs.
Jaką wtopę na gruby hajs? przecież z wypowiedzi wielu użytkowników, jak i autora tematu wynika, że jeżeli coś się stało, to u Tomka było wszystko dobrze, i należy płacić za naprawę?

Btw, powiedz, jak teraz jezdzi twoje autko? Jezdzi w ogole? ile razy się cos popsulo? Daj jakies aktualne wykresy, bo twoj friend Tomek tego nie zrobi.


Cytat: thomas198 w 23.03.2018, 01:47A teraz podam wam listę osób w tym wątku które są klientami mojego byłego wspólnika lub maja z nim kontakt na resztę sami sobie odpowiedzcie.
heko
olek
weksla
monti
kubabiki
gomad
black mamba
paweleczek666
I wszystko układa się w całość.
Kolejna "bajka", tzn perfidne kłamstwo. Prosze mnie z tej listy usunąć. Ale skoro osoby opisujące kontakt z tobą, uciekły do twojego wspólnika i są teraz zadowolone, to poproszę ich o kontakt z nim, też tam się udam, jeżeli zdecyduję się na poważną robotę (tylko wtedy, ze względu na ogromny dystans dzielący nas).

Niesamowite jak ludzie potrafią żyć marzeniami, które ktoś jest w stanie przedstawiać. W sumie, to ty też żyjesz marzeniami (przepraszam, za złośliwość, ale wykresów na kosmiczne moce twoich aut się nie doczekam, tego już jestem pewien, jednym słowem porażka). Generalnie, jest to przykład na to, jak reklama paru kumpli potrafi namieszać w głowach ludzi, którzy nawet nie mieli styczności z daną osobą. Ci co mieli, w końcu zaczęli opisywać realne umiejętności twoje.


Z tego wynika, że ty nawet nie zajmujesz się strojeniem aut. Przy rozmowie z tobą i twoją damą, byłem pewien, że jesteś magikiem od robienia mocy (pewnie jak każdy inny, kto miał styczność z tobą). Ale błędy (już samo odpalenie auta bez zakręconego korka oleju przez ciebie i tłumaczenie się, że spoko nie plujnie olejem zapaliło nam lampkę) które wychwyciliśmy doprowadziły do tego, że zaczęliśmy drążyć temat.

Generalnie, jestem niesamowicie zniesmaczony wykreowaną bajką, która krążyła "w internetach" o twojej firmie. Dlaczego? Bo szkoda mi ludzi, którzy nabali się i wypierdzielili pieniądze, które ty kasowałeś bez litości.

PyRsHaL

Cytat: paweleczek666 w 24.03.2018, 21:56Powiedz, co ty tam robiłeś, pomagałeś mu może w pracy?Jaką wtopę na gruby hajs? przecież z wypowiedzi wielu użytkowników, jak i autora tematu wynika, że jeżeli coś się stało, to u Tomka było wszystko dobrze, i należy płacić za naprawę?

Przywiozłem pączki - jeśli to można nazwać jakąś pomocą w pracy ;)
Mieszkam jakieś 50 kilometrów od Tomka i często tam bywam z jakimiś różnymi pierdołami do zrobienia, na które mam widzimisię albo po prostu porozmawiać na temat różnych moich pomysłów z racji że szykuję spore zmiany w tym sezonie.
Co do wtopy o której powiedziałem - dlaczego miałby ryzykować jakimś starym paskiem ryzykując jednocześnie np jego zerwanie i narażenie się na koszta będące następstwem jego zerwania?

Cytat: paweleczek666 w 24.03.2018, 21:56Btw, powiedz, jak teraz jezdzi twoje autko? Jezdzi w ogole? ile razy się cos popsulo? Daj jakies aktualne wykresy, bo twoj friend Tomek tego nie zrobi.

A skoro już pytasz o auto - tak jeździ i ma się dobrze - aktualnie czekam na kilka kluczowych elementów i będziemy myśleć nad składaniem wszystkiego w całość. Po zakończeniu prac i wystrojeniu auta zamieszczę wykresy ;)

Wykresu z aktualnej mocy nie będę zamieszczał, bo nie ma się czym chwalić - pokrótce wyjaśnię to poniżej
W zeszłym roku zmieniłem mapę z oryginalnej RSowej (305km) na Pumaspeed 370 (tylko i wyłącznie moje widzimisię na które się uparłem, bo chciałem przyoszczędzić na strojeniu indywidualnym) na której śmiga większość RSów które znam i nie polecam - nie wiem czy to wina różnic pomiędzy silnikami RS a ST, ale w ST przy ustawieniach zapłonów jakie są w tej mapie - korekty spalania stukowego (nie wiem czy dobrze to nazywam) są zbyt wysokie, a momentami są na granicy...
No cóż - chciałem przyoszczędzić - nie posłuchałem się Tomka i mnie pokarało ;)
Żeby to jakoś jeździło musiałbym wystroić auto od zera (od podstaw), ale stwierdziłem że jak zrobimy bezpiecznie to jakoś się dokulam do wiosny i wtedy wystroimy to jak się należy - na nowych częściach - więc zeszliśmy z doładowaniem w dół i zrobiliśmy kilka małych poprawek dla bezpieczeństwa, a zdecydowałem się nie wracać do starej mapy ze względu na to że na tamtej było strasznie ubogo z mieszanką...
Aktualnie po tych kastracjach, które opisałem wyżej auto legitymuje się mocą ok 316 koni i staram się nie katować auta jakoś specjalnie

Mam nadzieje, że zaspokoiłem poniekąd Twój głód ciekawości ;)
A teraz pozwól, że pójdę zjeść kolację

« Dodane: 24.03.2018, 23:02 »

Cytat: jacekplacek w 24.03.2018, 22:36A tutaj ludziom się wciska bajki że po zrobieniu wkładki zrobi się 500,700KM!
Hahahaha! Magiczna wkładka! Jak bateryjki Duracell- wkładasz i pyk, masz 500koni!
Kiedyś były w modzie turbinki Kowalskiego, potem magnetyzery, teraz wkładka, wycieraczki, śrubki, wentylki by fsv!

Kolego - chyba pomyliły Ci się pojęcia ;)
Wkładkę czyli zamknięcie otwartego fabrycznie bloku robi się żeby go wzmocnić - co pozwoli na tym silniku zrobić większą moc dalszymi modami...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

Anulka

Ja tylko zapytam co Wy macie z tymi wykresami? Od kiedy to wykresem się jeździ? Czy wykres to coś co trzeba wozić w aucie? Aaaa to może dlatego na wykresie od super hiper tunera miałam 20KM więcej niż w rzeczywistości bo nie wzięłam go na sprawdzenie... ehhh... no nie pomyślałam...

A tak serio to wasze wołanie o wykresy wygląda jak mierzenie przyrodzenia...

Jak to mówi pewna osoba już się tutaj wypowiadająca "droga zweryfikuje"

Ecik

Temat dotyczy niezadowolenia klienta a wy dalej swoje aby zmienić temat. Robi się to już żenujące. Każdy ma prawo zmienić mechanika jeżeli jest niezadowolony z usług,  a nie dalej jeździć, czas i pieniądze tracić. Pozdrawiam kumatych