Mondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM

T, 17.05.2010, 22:14 « poprzedni - następny »

sseebbaa1

Cytat: Tomasz w 02.09.2015, 21:58Teraz w grę wchodzą DS2000 lub DS2500. Co radzicie?
Nie wiem, które lepsze, ale naturalnym konkurentem (podobno) są też klocki Hawk HPS.
One też powinny być jednym z kandydatów :D
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Muszę mieć klocki do poniedziałku i chyba tylko Ferodo uda mi się w taki sposób zamówić. Poza tym do tej pory jeździłem na Ferodo DS Performance i były ok, a po co zmieniać coś, co jest dobre? Niemniej dopłata do DS2500 jest niewielka (ok. 100 zł), więc może warto je przetestować?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Tigerbart

Ja staram się używać klocków tego samego producenta, co zastosowane tarcze.


sseebbaa1

Cytat: Tomasz w 02.09.2015, 23:20Niemniej dopłata do DS2500 jest niewielka (ok. 100 zł), więc może warto je przetestować?
To co lubię w tych naszych Mondeo, to śmieszne ceny wszystkich części. W którym innym aucie o mocy ponad 200 KM i tak wyśmienitym prowadzeniu można mówić o założeniu lepszych półsportowych klocków za zaledwie 100 złotych dopłaty?
Ja nawet nie zastanawiałbym się i brał lepsze. Niech Mondeo będzie królikiem doświadczalnym :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

MAG

Mam u siebie DS2500 z tarczami Ferrodo - poza popiskiwaniem przy delikatnym dochamowywaniu to nie mogę złego słowa powiedzieć...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

T

Cytat: Tigerbart w 02.09.2015, 22:22Ja staram się używać klocków tego samego producenta, co zastosowane tarcze.
Ja używam tarcz Zimmermanna -- są świetne, a w dodatku tanie. Niestety klocki tej firmy są typowo "cywilnym" produktem.

« Dodane: 04.09.2015, 18:21 »

Cytat: sseebbaa1 w 02.09.2015, 22:40W którym innym aucie o mocy ponad 200 KM i tak wyśmienitym prowadzeniu można mówić o założeniu lepszych półsportowych klocków za zaledwie 100 złotych dopłaty?
Fakt, ale 100 zł dopłaty jest w stosunku do DS2000, które trudno nazwać standardowymi. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Tigerbart

Zimmermann jest właśnie w moim ST tarcze i klocki. Zobaczymy jak to będzie.

T

Cytat: Tigerbart w 05.09.2015, 13:21Zimmermann jest właśnie w moim ST tarcze i klocki. Zobaczymy jak to będzie.
Taki zestaw to bardzo dobry zamiennik Motorcrafta.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

yayko

ja mam Zimmermann i Ferodo DS Performance tak jak poleciłeś i są super :)

T

DS2500 już na pokładzie. To był ostatni moment, bo najgorszy klocek wyglądał w ten sposób:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Oczywiście nie było widać tego przed demontażem.

Przy okazji, bliższe oględziny klocków potwierdziły moją teorię i nieco innym mocowaniu zacisków w Mondeo po swapie, niż ma to miejsce w Focusie:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Nie tylko nie ma rantu na tarczy, ale jest on na klocku. :) Wniosek oczywisty -- klocek łapie minimalnie na zewnątrz tarczy, co daje efekt podobny, jak tarcza, powiedzmy, nie 320 ale 325 mm.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

A spójrz na wewnetrzną stronę tarczy, tam (przynajmniej u mnie) co ciekawe rant na tarczy jest. Fakt ow zewnątrz go nie ma.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Nie zauważyłem (a raczej nie wymacałem) rantu na tarczach od wewnątrz, za to na wszystkich klockach jest. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

Dziwnie się pokruszył ten klocek na pierwszym zdjęciu. :S
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Był najcieńszy i trochę mu pomogłem — rozpadał się w rękach. Temu drugiemu nie pomagałem. :) To są DS Performance. Trzeba jednak uczciwie powiedzieć, że przeżyły 3 wymiany sprzęgła. :)

« Dodane: 10.09.2015, 17:24 »

A tak poważnie (bo wymiany sprzęgła nie były kwestią eksploatacyjną, tylko swapu, a później zużytego koła zamachowego) -- te klocki były założone około rok przed swapem, czyli mają już 5 lat. Przebieg przez ten czas był mały, ale sam czas pewnie też robi swoje. Nie zaniedbuje takich rzeczy i rok temu prosiłem o sprawdzenie -- ponoć była jeszcze połowa.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

Auto przeżyło niestety jakiś ptasi atak. Niestety po zmyciu jednego z ptasich odchodów pozostał taki oto ślad:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, żeby ptasie odchody wyżarły wręcz lakier w tak krótkim czasie. Na szczęście, z tego co widzę, uszkodzona została jakby jedna warstwa klaru.

Macie pomysł czym i w jaki sposób usunąć te poszarpane krawędzie?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club