St220 - zmiana na koła 16 i spalanie w dół <wow>

NeroN, 14.12.2011, 18:16 « poprzedni - następny »

NeroN

Teraz znalazłem - wg tego mam tak samo... :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=DKODkghRfWM
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Cytat: NeroN w 19.12.2011, 14:37I też macie takie wycie od 6krpm? Ten silnik tak ma czy jakaś rolka sie po prostu kończy?
To wycie nie jest raczej standardem. U mnie podobny efekt akustyczny powodowała kiedyś niewielka nieszczelność w dolocie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

wilhelm

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=kksSfhCVid8

U niego też na wysokich obrotach słychać jakieś wycie.

NeroN

No ma identyko... Zobaczymy, mnie się wydaje ze to albo kończąca sie pompa wspomagania. Albo jakas rolka.

Obstawiam to pierwsze. Nieszczelnosć raczej nie.
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

NeroN

I jest lipton, czyłem że fura nie jedzie jak powinna, osłabła ostatnio i potwierdziło się to już na 100% w drodze na hamownie podczas goniena auta na A4.

Mój wykres:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Mój nałożony na MAVa STka wykres (czyli zdrowego STka)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Na pierwszy ogień (jescze u HEKA poszedł do wymiany filr paliwa bo akurat kupiłem w Krk) idzie pompa paliwa - prawdopodobnie nie trzyma ciśneinia, ba nawet nie miała siły dociągnąć do odcinki bez męczenia. Jutro zmierzę cisnienie paliwa na listwie.
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

wilhelm

Słabiutko :(

Ile kosztuje taka pompa, to się regeneruje czy nowe daje? No i skąd taka rozbieżność między gazem i PB, VTEC (a to jego ex fura) pisał że miał 5KM różnicy.

NeroN

Lipa straszna a nie słabiutko :)

5KM różnicy przy 70kkm było. I to nie za czasów vteca :) - teraz jest 200kkm :)

Pompe benzyny się wymienia - to nie diesel :)

W ASO ponoć 1500 nówka - cały wkład, zamienniki - same pompy koło 200-300zł.

Jutro będę chciał sprawdzić ciśnienie i się wyjaśni, wtedy rozkminię dokładnie temat pomp.

Generalnie w drodze na hamownię auto dostało stracha chyba bo zaczęło coś słabnąć w oczach ;)

Brakuje paliwa masakrycznie. Rozbieżność bo bena kuleje to i LPG nie idzie jak trzeba.
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

caqerr

Nie miło nie miło.Aż tak źle nie podejrzewałem że będzie...:(
Ale mam nadzieję , że szybko to ogarniesz i będzie pełnoprawne st220:D

NeroN

21.12.2011, 10:20 #23 Ostatnia edycja: 21.12.2011, 15:03 by NeroN
Też niespodziewałem się takiej tragedii, a że ostatnio jeździłem praca=dom przez 3 tyg to nie było tego tak czuć.

Pewnie że się ogarnie :)

« Dodane: 21.12.2011, 15:01 »

I dupa, spadł śnieg.

Nie mam jak teraz zmierzyć ciśnienia pod obciążeniem 3,4bieg.

Za to na razie padło podejrzenie bardziej w stronę zaworu paliwa. Po odpięciu podciśnienia - nie widać różnicy :)


Czy ktoś wie jak zorganizowany jest przelew w ST220?
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Sprawdziłeś jakoś, że to pompa (i w ogóle paliwo) czy tylko tak na razie przypuszczasz? Przydałoby się pojeździć z komputerem, to sprawa byłaby jasna. Jeśli to paliwo, to winny może być tez regulator ciśnienia paliwa który masz bodaj pod przepustnicą (w ST220 jest szyna powrotna).

Jeszcze jedno -- checka nie ma?

PS. Jak podejrzewasz za mało paliwa, to jeździj bardzo delikatnie, bo popalisz zawory. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

Nie sprawdziłem bo jest ślisko i nie ma jak sprawdzić pod obciążeniem, a tak na sucho na postoju nie miałem czasu.

Przypuszczam ze paliwo - nic innego nie może raczej trzymać w ten sposób, nie szarpie. Po prostu objawy idealnie wskazują na brak paliwa, takie 'płynne' spadanie mocy :)

No o tym regulatorze pod przepustnicą mówię własnie - po odpięciu podciśnienia powinno być gorzej a jest tak samo.

BTW. regulator mozna dostać tylko w ASO, tylko w komplecie z listwą wtryskową, wtryskami i całym kolektorem dolotowym, uszczelkami etc. - koszt - bagatela 3300zł :)

Komputer nic nie pokazuje bo nie ma czujnika ciśnienia na paliwie, jedyne co to korekty i czasy wtrysków, ale nie mam kiedy tego zrobić.

W ST220 nie ma szyny powrotnej z listwy - z tego co wygooglałem jest przelew zrobiony zaraz przy baku.


Komp się dostosował do ciśnenia paliwa i ma w dupie brak mocy - lamby wykresy mają wporzo etc. Jedyne co to pod obiążeniem może być kulawo.





Nie leży komuś listwa w garażu z ST220 :D Celem ew. chwilowej podmianki jak wyjdzie dobra pompa :)
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Cytat: NeroN w 21.12.2011, 17:23W ST220 nie ma szyny powrotnej z listwy - z tego co wygooglałem jest przelew zrobiony zaraz przy baku.
Jakby nie było, to byś nie miał regulatora ciśnienia przy listwie, przy szynie "returnless" (takiej jak u mnie) go tam nie ma.

Cytat: NeroN w 21.12.2011, 17:23Komp się dostosował do ciśnenia paliwa i ma w dupie brak mocy - lamby wykresy mają wporzo etc. Jedyne co to pod obiążeniem może być kulawo.
Powietrza jest ile było, więc jeśli przyczyną braku mocy jest brak paliwa, to znaczyłoby to, że ECU nie jest w stanie już go dolać korekcjami wtrysków (wydłużając czas ich otwarcia) więc korekcje wtrysków wyszłyby poza zakres = check. No chyba, że w ECU jest błąd, co jest możliwe, bo sam kilka znalazłem. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

Nie ma, IDSem sprawdzane.


No nie ma powrotu, zaglądałem tam  :)
Tu też jest Returnless, a regulator jest chyba żeby na wtryski za bardzo nie naciskało cisnienie (4,5bar) ?




« Dodane: 21.12.2011, 17:38 »

Listwa w ST220.

Nawet miałem pomysł żeby właśnie wywalic ten regulator jak coś, albo zastosować jakiś inny - ale nie wiem.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Cytat: NeroN w 21.12.2011, 17:34No nie ma powrotu, zaglądałem tam  Smiley
Tu też jest Returnless, a regulator jest chyba żeby na wtryski za bardzo nie naciskało cisnienie (4,5bar)?
To w takim razie Ford coś dziwnego wymyślił, zwykle w returnless regulator jest gdzieś w okolicy pompy, a nie przy wtryskach.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

no przelew będzie przy pompie w takim razie a ten regulator właśnie się zastanawiam nad jego bytem tutaj.

Bo jedyne co reguluje on to ilość podawanego paliwa na wtryski (ciśnienia w listwie) i to w dość chamski sposób - bo podciśnieniem.

Nie ma tego nawet jak prosto sprawdzić bez podmianki listwy.

Po sprawdzeniu pompy. Jeśli okaże się dobra, chyba zrobię jakiś patent z wyrzuceniem go i zobaczymy czy się poprawi - jeśli tak to wtedy poszukam listwy.
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]