Focus ST 08' / pomarańcza Krisa

Kris1976, 28.05.2012, 00:10 « poprzedni - następny »

Kris1976

nie nie nie, żadnej rzeźby Panie w tej kwestii, za dużo się nadenerwowałem. Tylko dedykowane rozwiązania :)
przy okazji... żałuj żeś na spota nie zajechał , 6 autek było...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Uploaded with Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.ImageShack.us
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

Wukanio

Też żałuje, ale musiałem załatwić coś pilniejszego niestety. Następnym razem Jak będzie ;-)

Kris1976

...dam cynka jak się coś wyklaruje... dziewczynę możesz zabrać ze sobą ;)
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

Kris1976

Panowie jaką macie opinię na temat takiego zestawiku ?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://pitstop.waw.pl/product_info.php?products_id=396
cena chyba nie najgorsza ? warto ?
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

wilhelm

Co do ceny się nie wypowiem, na Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.eibach.pl są po ok.2800. A na pytanie czy warto, zdecydowanie tak. Do tego angole często montują też tylny stab. whiteline i tuleje powerflexa.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.eibach.pl/eibach-ford-focus--(da3,-db3)-limousine--sedan-e90-35-016-05-22-pi-1196.html

Kris1976

Z powerflexem dam se spokój na razie. Nie chcę zrobić z auta max betona, nie o to mi chodzi.
Zależy mi na tym żeby przy min. gorszym komforcie poprawić zachowanie na zakrętach , zredukować nurkowanie no i min. poprawić wygląd.
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

T

A gwintu do Foki nie ma? Gwint ma taką zaletę, że można sobie dość łatwo zmodyfikować charakterystykę prowadzenia do swoich upodobań.

A co do powerfleksa to bym się zastanowił, jeśli to auto na co dzień. Ale to już kwestia, jakie kto ma potrzeby i jakie wymagania odnośnie komfortu jazdy.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Kris1976

...no właśnie, wiem że to się w pewnym sensie kłóci ze sobą ale komfortu mogłoby jednak  trochę zostać , a serię zawsze można chociaż trochę poprawić. Bez extremalnych "ulepszeń".
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

wilhelm

Ktoś na fkp podrzucił link do gwintu k-sport, ale to jest jakaś chińszczyzna więc nie wiadomo jak z jakością i trwałością... Chyba molo miał coś w tym stylu i pękła mu sprężyna (pytanie ile auto już na tym przejeździło)

1850 za nowy komplet to raczej tanio :) Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.tgauto.pl/k-sport-ford-focus-fi-2wd-da3-fi51-5-04-up-street.html#

Kris1976

...no waśnie coś tam u niego pękło, poza tym bilstein/eibach to jest konkret uznana marka.
ciekawe że nikt w eSTekach może poza vtec-kiem(sprężyny) i molo (który już ma ori zawias) nikt nie kombinuje z zawiasem.
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

wilhelm

Carlos ma eibachy i jak z nim jeździłem to czuć że jest sztywniej, nie przechyla tak na boki jak w serii. Ja też chciałbym wrzucić przynajmniej sprężyny, a jak seryjne amory padną to pewnie b8 - czyli koniec końców b12. Ale teraz na zimę nie ma sensu, poza tym muszą mi najpierw wyremontować jedną drogę którą często jeżdzę bo szkoda mi całego zawiasu :)

« Dodane: 30.10.2012, 00:28 »

Są jeszcze te "droższe/lepsze" gwinty:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/7292/2676/spax_rsx_coilover_kit___ford_focus_st
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/7418/2696/bilstein_b16_coilover_kit_focus_st
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/7422/2677/kw_variant_3_coilover_kit_focus_st

Kris1976

No właśnie, a same sprężyny to będzie półśrodek czy coś da ? koszt to jakieś 800 pln-a!
chodziło mi też po głowie wrzucić tylko sprężyny na tył co by ten lekko zadarty tyłek obniżyć ale to by chyba popierdzieliło prowadzenie? b8 to jest to samo co b12 czy są jakieś różnice ?


« Dodane: 30.10.2012, 00:35 »

Cytat: wilhelm w 30.10.2012, 00:27Są jeszcze te "droższe/lepsze" gwinty:
no to , to już nie są tanie rzeczy .... :(  ... a jeszcze sprzęgło czeka w kolejce
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

wilhelm

Z tego co wiem to b8 + eibach = b12, więc teoretycznie można wrzucić najpierw sprężyny a potem amory ;)

NeroN

Cyt gościa z Eibach Polska z którym mailowałem:

"W zestawie B12 montowane są najczęściej amortyzatory Bilstien B8."
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

Kris1976

"najczęściej" czyli czasem coś innego...
Była pomarańcza ST...czas na RSa !