[Focus] RS MK2 White Power

vtec, 19.01.2015, 18:17 « poprzedni - następny »

vtec

Cytat: KrisSz w 09.09.2015, 11:52
Taka uroda większych wyrysków które tuner mógłby poprawić sle być może mu się nie chciało.
Grzegorz, to do Ciebie chyba było :)
Przyznać trzeba, że czasu za wiele rzeczywiście nie było....
muszę przejechać się z kimś lub przewieźć kogoś moim, aby potwierdzić iż jest podobnie z tym turbo....
kolejna sprawa po kilkuset kolejnych kilometrach to jakieś trzaski spod maski, tj. w trakcie jazdy przy odpalaniu turba na pół wizdka przy puszczaniu nogi z gazu coś rechocze/zgrzyt pod maską, nie wiem czy to RV, actuator czy po prostu wydech zahacza o coś....

tango

Cytat: vtec w 09.09.2015, 08:56
w tygodniu zauważona kolejna różnica, tj. rano, na zimnym pod odpaleniu jest chwilowy przysiad ("bujnięcie") do ok. 500obr/min. Dziś po odpaleniu przysiad był tak duży że auto zgasło. Za drugim razem odpalił bez problemu.... ciekawe jak będzie w zimie....

A po wymianie wtryskow na wieksze w pomaranczy nie bylo tego ?
U mnie teraz po odpaleniu na zimno obroty sa wieksze a potem (30sek) spadaja do normalnych.
Na wskazania spalania nie patrze, po co sobie psuc humor i przyjemnosc ;)

TAM

Cytat: tango w 15.09.2015, 21:44U mnie teraz po odpaleniu na zimno obroty sa wieksze a potem (30sek) spadaja do normalnych
Jak to TERAZ? Tak powinno być ZAWSZE...

weksla

Dpkładnie u mnie na zimnym tak jest zawsze.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

tango

Cytat: TAM w 15.09.2015, 21:51
Jak to TERAZ? Tak powinno być ZAWSZE...
Wczesniej nie bylo, tzn. czasem bywalo :) Dopiero po wizycie u Heko stalo sie norma.
Dlatego pytam vteca czy nie bylo roznicy przed i po wymianie wtryskow w pomaranczy,
bo mowimy o tym samym aucie :)

vtec

nie było żadnej różnicy po wymianie wtrysków w STku.
Możliwe iż na zimnym obroty w RSie rzeczywiście również są wyższe, niżeli były wcześniej. Ale nie w tym rzecz. Auto po odpaleniu i bujnięciu do ok 1,6 obr/min spada do zera i auto gaśnie. Jeszcze raz przycisk POWER :) i jest ok. Zapomożeniem tej sytuacji jest lekkie wciśnięcie gazu po odpaleniu, wtedy tylko przygasa, ale nie gaśnie. Poza tym zanim auto rozgrzeje się, czuć tak jakby troszkę nierówno coś pracowało.
Na ciepłym jest ok.

Wczoraj dotarły trzymacze wydechu powerflex. Co ciekawe rozmiar ten sam, ale grubość o połowę mniejsza niż tych ORI. Ciekawe czy będą się trzymać?

lolomanolo

Możesz sprawdzić czy te trzymacze wyglądają tak samo jak te od strongflex'a? Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.strongflex.eu/en/1136-engine-mounts-exhaust-hanger-grease

vtec

tu kupowałem:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.ebay.co.uk/itm/161660876764?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
model:
POWERFLEX EXHAUST MOUNT - REAR BOX EXH005

vtec

do odsprzedania mam 3 szt. mocowania tylnego tłumika.
POWERFLEX EXHAUST MOUNT - REAR BOX EXH005
sprzedawca z UK wysłał dwa razy to samo, nie będę odsyłał :)
Koszt 100PLN, odbiór Wawa.

carlosc

vtec na ile ci w koncu heko wystroil foke? masz wikesze wtryski wydech I ic? bo ja teraz sie przymierzam do ic Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.fmic.pl mam 3 cale mg przelot wydech I chce zrobic softa u heka pozdro :-)
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

vtec

wszystko masz na stronie 4 tego wątku ;), nie będę się powtarzał.

vtec

mały update zdjęciowo-modowy :)
przed:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


po:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


przed:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


po:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



od razu lepiej wygląda (nie pieje przodem) i jeździ :)

PS. przez te czarne koła mało widać, ale w realu widać mocno różnice.

st-power

Wygląda teraz zacnie :)
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

vtec

Eibach 25mm przód, tył 15 mm. Plus Dystom 18mm. Pewnie Krissz zaraz mnie objedzie, ale nie mogłem "zdzierżyć" tych kół wepchniętych do środka. Oczywiście zawsze można było wymienić felgi z innym ET, ale to koszt razy 10 ;).
Wydaje się jednak, iż z przodu auto bardziej siadło niż te 25 mm. Wynika to z moich pomiarów na wjeździe do garażu. Wychodziło 4-5 cm luzu, a aktualnie lekko obcieram przy wjeździe ...
Poza tym STkiem nie wadziłem zderzakiem, a tu lekko "trącam", choć to może być kwestia samego zderzaka w obu autach, a nie samej wysokości zawieszenia pojazdu.

Croc