Focus II ST 2.5T 06' by Barti87

barti87, 18.03.2011, 22:59 « poprzedni - następny »

Adrian90

Przeczytałem twój projekt od początku do końca i jestem pełen podziwu dla Ciebie.Gratulacje za cierpliwość i czas poświęcony temu projektowi.Oby i mi wystarczyło zapału chęci no i $$ na doskonalenie mojego przyszłego samochodu :)

vtec

Cytat: Adrian90 w 20.02.2014, 15:11
Przeczytałem twój projekt od początku do końca i jestem pełen podziwu dla Ciebie.Gratulacje za cierpliwość i czas poświęcony temu projektowi.Oby i mi wystarczyło zapału chęci no i $$ na doskonalenie mojego przyszłego samochodu :)
oj tam, oj tam. wielkie mi co :)
ile wyszła ci szperka? ja w swoim bez tego ustrojstwa po prostu wymiękam, a trzeba powiedziec ze ładnych pare kucy mam mniej ;)

Kris1976

też jestem ciekaw jak się poprawia prowadzenie z quaifem ... czy to ustrojstwo na zwykłej drodze robi faktycznie zauważalną różnice
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

sseebbaa1

Nawet na zwykłej drodze robi różnicę zwłaszcza na wyjściach z zakrętów.
Ze szperą możesz dużo wcześniej wciskać gaz.
Oczywiście tylko wtedy gdy się śpieszysz :)
Jak jedziesz spokojnie i samochód nie wygina się na zakrętach na tyle żeby mocno odciążyć wewnętrzne przednie koło, to nie poczujesz różnicy.
Ale Ty kris masz też trochę mocy pod maską, więc na pewno warto, bo nie sądzę że jeździsz jak taksówkarz...
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Kris1976

...na emeryta to jeżdżę na co dzień dieslem... pomarańczą rzadko jeżdżę spokojnie :)
ogólne działanie szpery znam ale słyszałem opinie że pełnie możliwości quaifa można wyczuć tylko na gładkiej nawierzchni, a jak jest nierówno , koła podskakują to szpera niewiele daje..
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

sseebbaa1

Cytat: Kris1976 w 20.02.2014, 20:38słyszałem opinie że pełnie możliwości quaifa można wyczuć tylko na gładkiej nawierzchni, a jak jest nierówno, koła podskakują to szpera niewiele daje..
Nawet na dziurawej drodze też powinno być lepiej, jeżeli dobrze rozumiem działanie LSD* :)

Ale w sumie to też chętnie poczekam na opinię bartiego, bo rzeczywiste odczucia będą tu najlepszą odpowiedzią.




(* limited-slip differential)

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

barti87

Cytat: Adrian90 w 20.02.2014, 15:11
Przeczytałem twój projekt od początku do końca i jestem pełen podziwu dla Ciebie.Gratulacje za cierpliwość i czas poświęcony temu projektowi.Oby i mi wystarczyło zapału chęci no i $$ na doskonalenie mojego przyszłego samochodu :)
dziekuje bardzo ;)

« Dodane: 21.02.2014, 14:15 »

Cytat: vtec w 20.02.2014, 19:27
oj tam, oj tam. wielkie mi co :)
ile wyszła ci szperka? ja w swoim bez tego ustrojstwa po prostu wymiękam, a trzeba powiedziec ze ładnych pare kucy mam mniej ;)
szpera z jw racing cena jest na stronie

« Dodane: 21.02.2014, 14:16 »

Cytat: sseebbaa1 w 20.02.2014, 21:06
Nawet na dziurawej drodze też powinno być lepiej, jeżeli dobrze rozumiem działanie LSD* :)

Ale w sumie to też chętnie poczekam na opinię bartiego, bo rzeczywiste odczucia będą tu najlepszą odpowiedzią.




(* limited-slip differential)



dam znac jak zrobie probna jazde
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

Kris1976

Cytat: sseebbaa1 w 20.02.2014, 20:06Nawet na dziurawej drodze też powinno być lepiej, jeżeli dobrze rozumiem działanie LSD* Smiley

Ale w sumie to też chętnie poczekam na opinię bartiego, bo rzeczywiste odczucia będą tu najlepszą odpowiedzią.

Miniak z promotora tak mi tłumaczył kiedyś... on akurat raczej wie co mówi, no ale co praktyka to praktyka !
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

TowerST

Quaifa ujeżdżam od ponad roku. Najbardziej czuć jej dzialanie jak sie nie butuje, tylko spokojnie jedzie ciasne zakręty, najlepiej jeszcze o ograniczonej przyczepności. Wtedy - fajnie "ząbkuje" opona. Jak jest but, czy w zakręcie, czy przy ruszaniu to nie czuć działania.

RS Mark III / było ST225 / ST150

vtec

Cytat: TowerST w 21.02.2014, 17:02
Quaifa ujeżdżam od ponad roku. Najbardziej czuć jej dzialanie jak sie nie butuje, tylko spokojnie jedzie ciasne zakręty, najlepiej jeszcze o ograniczonej przyczepności. Wtedy - fajnie "ząbkuje" opona. Jak jest but, czy w zakręcie, czy przy ruszaniu to nie czuć działania.
to w takim wypadku po co ta szpera? przecież jak jezdzi się delikatnie to i kółka nie ślizgaja sie.
sądziłem iż przyda się własnie przy starcie, na szybko pokonywanych zakrętach czy jezdzie na mokrej nawierzchni....
poczekam na opinię Bartiego.
Barti, kiedy klocuszki będą dostępne na pokładzie?

TowerST

spokojnie to nie delikatnie, no i nie bez przyczyny wiele razy usłyszysz na torze zdanie im wolniej, tym szybciej ((;
RS Mark III / było ST225 / ST150

snafu

Szpere głównie czuć w zakrętach. Człowiek w razie czego woli wcisnąć gaz aniżeli odpuszczać. Wyciąga autko niebotycznie w porównaniu do ośki bez szpery. Na startach penwie też coś daje ale ja to głównie odczywam w ten sposób, że muszę trzymać mocniej kierownicę - inaczej jej działanie nie jest aż tak odczuwalne co w zakrętach.
Jedno jest pewne. Jeśli się pojeździ mocniejszym autkiem ze szperą, potem już ją chce mieć w kolejnych. To jak ze skrzynią DSG :P  

barti87

Błąd p0078 ktoś coś więcej niz "P0078 Exhaust Valve Control Solenoid Circuit (Bank 1)"

Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

TowerST

może pomoże Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.pacificoceanautoparts.com/egr-diagnostics.html
RS Mark III / było ST225 / ST150

grzechalm

Napisales:
Co do dwumasy to dawno temu się jej pozbyłem ;)

Od czego zalozyles jednomase?