Tuning Duratec'a 2,5Turbo ... co i gdzie szukać?

MAG, 11.06.2011, 19:02 « poprzedni - następny »

snafu

Uzupełnij profil, aby było wiadomo, o jakim aucie mówimy (zakładam fokę). Przy foce, 3" to tylko DP, resztę robisz węższą na te moce bo niewiele zyskujesz a będzie głośno. Hybryda na 300 spokojnie wystarcza, nie trzeba też z wkładkami KN kombinować + to co weksla napisał da bezpieczeństwo.

burnfeel

Jak cofniesz sobie 2 strony wczesniej to jest wykres od Heka foki wystrojonej na 302 Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.KM.To moje auto, pojezdzilem pol roku i pekla tuleja cylindra.Obecnie chlopaki z Fsv Performance ogarniaja auto.Jak nie chcesz rozwalic silnika to max bezpieczne to 280 KM bez zamykania bloku.

weksla

No niestety takie są realia. 280 przy odrobinie oleju w głowie podczas jazdy i dobrze ustawionym EGT powinno pojezdzić. Burnfeel naprawią Ci blok czy wymiana?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

burnfeel

Naprawią ale glowica do wymiany, skrzywila sie od temperatury.Turbo mam od Ciebie weksla.

weksla

Oo to teraz kojarzę
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

KrisSz

Jak nie chcesz "odkrywać koła na swój koszt" posłuchałbym dobrych rad ....
Pozdrawiam

K

mateuszess

11.02.2017, 17:00 #726 Ostatnia edycja: 11.02.2017, 17:08 by mateuszess
O jakich blaszkach była mowa?

« Dodane: 11.02.2017, 17:08 »

I ile max sie da wyciągnąć z ori turbiny

TAM

11.02.2017, 19:18 #727 Ostatnia edycja: 11.02.2017, 19:19 by TAM
Bez ,,wyciągania maxa", na rozsądnym setupie miałem na oryginalnej 298/440. Ale blaszki zamontowałem dużo wcześniej.

mateuszess

O jakie blaszki chodzi?

mateuszess

Macie na myśli usztywnienie tulei ?

MAG

Dokładnie - wkładka do bloku
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

thomas198

zebrane 10 setek 

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



zebrane 15 setek

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



zebrane 20 setek

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Jak widać na zdjęciach bez planowania bloku sie nie obejdzie, także blaszki to mozna zakładać do nowego bloku. A tak na marginesie tuleje są rozpychane w wszystkie kierunki więc jedyną słuszną naprawą jest wkładka.

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

ST

Ktoś kiedyś napomknął, że ta sprawa nie dotyczy wersji ST po liftowych. Ale nie wiem czy to faktycznie prawda?

thomas198

No nie prawda ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

ST

14.02.2017, 14:00 #734 Ostatnia edycja: 14.02.2017, 14:01 by ST
Czyli trzeba uważać :) I nie przeginać...