Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Focus ST `06

molo, 11.11.2011, 22:11 « poprzedni - następny »

molo

kurcze wydech robił mi gośc co naprawde się na tym zna i głownie robi wydechy także na pewno jest ok.
Tzn. masz na myśli te błedy z usterką esp? ( bo te c 1235 c 1236 to pokzało dlatego  że na hamowni przednie koła zapieprzały a TYLNY e stały dobrze rozumuje? )
Kurcze jak tylko będę dał rade to Ci zrobie te fotki max. jutro ale może uda mi się jeszcze dzisiaj .
Cytat: carlosc w 22.01.2012, 15:13czy masz dostep powietrza do stozka za reflektorem:D
za reflektorem mam kompa, a stożek mam w nadkolu jest on blizej halogenu niż reflektora

ares

jakiej srednicy masz wydech? bo cos waski mi sie wydaje i te 2 tlumiki na samym koncu to niestety nie najlepsze rozwiazanie, duzo lepiej dac pierwszy przelotowy w miejscu katalizatora a drugi przelotowy w miejscu srodkowego tlumika i potem same proste rury na koniec

« Dodane: 22.01.2012, 15:30 »

dolot na bank nie daje w dupe, chyba, ze jest zle poprowadzony - jest za dlugi bo powinien isc w nadkole ale malsymalnie krotko. wrzuc fotke dolotu i ic zobaczymy co i jak
była Impreza jest Focus mam nadzieje, ze wspolpraca miedzynami bedzie rownie Imprezowa :)
Kamerki GoPro Hero HD 1080 Helmet lub Motorsports 949zl info PW

barti87

Cytat: carlosc w 22.01.2012, 12:08
Barti mam nadzieje ze u mnei bedzie podobnie:D po dolocie z m,icka juz wymienilem...pojade na hamke i wklejam wykres mam nadzieje ze bedzie podobnei jak u ciebie:D tylko ze ja mam juz program...zobaczymy jaki przyrost bedzie:D po icku i dolocie;p
Myśle że będzie dobrze :)

« Dodane: 22.01.2012, 16:17 »

Cytat: molo w 22.01.2012, 15:20
kurcze wydech robił mi gośc co naprawde się na tym zna i głownie robi wydechy także na pewno jest ok.
Tzn. masz na myśli te błedy z usterką esp? (bo te c 1235 c 1236 to pokzało dlatego  że na hamowni przednie koła zapieprzały a TYLNY e stały dobrze rozumuje?)
Kurcze jak tylko będę dał rade to Ci zrobie te fotki max. jutro ale może uda mi się jeszcze dzisiaj. za reflektorem mam kompa, a stożek mam w nadkolu jest on blizej halogenu niż reflektora
Nie wiem co oznaczją te błedy, ale normalne jest to że podczas hamowania wyskakuje błąd esp i abs bo tylne koła się nie kręca i czujnik nie ma odczytu z tylnych kół. Chodzi o ten błąd co mówiłeś że Ci się kiedyś pojawił i teraz co zmniejszał moc musisz zobaczyć czym to jest spowodowane i czego on dotyczy. Druga opcja czy kolo na hamowni dobrze wyłączył kontrole trakcji bo to też jest ważne pełne odłączenie kontroli następuje po dłuższym naciśnieciu przycisku a nie takim jak wyłączasz normalnie. Miniac (PromotoR) mnie uświadomił że wyłączają kontrole trakcji tak jak podczas jazdy poprzez naciśniecie i przytrzymanie krótkie przyciksu i wyświetlenie że jest wyłaczona odłacza ją ale nie w 100% mówił mi jak wyłaczyć ją w 100% ale już nie pamiętam czy to było bardzo długie przytrzymanie przycisku kontroli trakcji czy kilkukrotne naciskanie przycisku musisz gdzieś wyczytać bo ja szczerze nie pamiętam.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

molo

jak chodzi o wydech to jest 3" i zejscie na 2.75".
Cytat: barti87 w 22.01.2012, 16:10Druga opcja czy kolo na hamowni dobrze wyłączył kontrole trakcji bo to też jest ważne pełne odłączenie kontroli następuje po dłuższym naciśnieciu przycisku a nie takim jak wyłączasz normalnie. Miniac (PromotoR) mnie uświadomił że wyłączają kontrole trakcji tak jak podczas jazdy poprzez naciśniecie i przytrzymanie krótkie przyciksu i wyświetlenie że jest wyłaczona odłacza ją ale nie w 100% mówił mi jak wyłaczyć ją w 100% ale już nie pamiętam czy to było bardzo długie przytrzymanie przycisku kontroli trakcji czy kilkukrotne naciskanie przycisku musisz gdzieś wyczytać bo ja szczerze nie pamiętam.
jak chodzi o esp to tak jak mówiłem zawsze mam wyłączony i jak wjeżdżałem na hamownie to był już wyłączony , także gość nie ruszał przycisku od esp. A ja go wyłączam poprzez naciśnięcie przycisku aż się zapali ( ok.1-2sek).

« Dodane: 22.01.2012, 17:08 »

jeszcze wrzucam wykres:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Uploaded with Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.ImageShack.us

T

Cytat: molo w 22.01.2012, 16:30jak chodzi o wydech to jest 3" i zejscie na 2.75".
IMHO przy 3" zejście powinno być na max 2,5", a i nie wiem czy 3" to nie jest przesada do tej mocy. Po drugie jak wyglądają te tłumiki w środku? Kanał ma średnicę jak wlot (2,75") czy jak wylot (jakaś monstrualna)? Ogólnie wydech strasznie rozluźnia się pod koniec, nie wygląda to zbyt dobrze, szczególnie, że działające "aftermarkety" do Focusa raczej nie idą w tą stronę. Chociaż w turbo to nie powinno mieć chyba jakiegoś kolosalnego znaczenia, ale może jednak...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

carlosc

molo zobacz sobie na moj wydech ja mam z mgmotorsport wydech jest od lancera evo 10 sadze ze te tlumiki na koncu sa inaczej troche rozwiazane niz u mnie:-) mi wyszlo 244km i 402nm po programie w unitronicu i po wydechu z mg :-) teraz poprawiam ten ic daje go nizej robie dolot i jade na hamke a jak bedzie zle robioe w compsorcie program...moja rada jest tak jwedz na diagnostyke zobacz czy sa jekies bledy jak sa skasuj i jedz na inna hamownie...i wtedy zoabczysz...bo sadze ze 240 powinno peknac lekko;-p plus dobry program 280min musisz osiagnac:-DDDDD
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

molo

oglądałem Twój wydech zanim robiłem swój. Nie mam wyjscia musze pojeździć aż zapali mi się ta usterka esp, wtedy zczytam błędy i przynajmniej jedno będę mógł wyelminować.
Cytat: carlosc w 22.01.2012, 17:37bo sadze ze 240 powinno peknac lekko
jak mam być szczery to też o takim wyniku myślałem a nie 220 ale trudno coś się pomyśli.

T

Cytat: carlosc w 22.01.2012, 17:37mi wyszlo 244km i 402nm po programie w unitronicu
No, ale Ty masz program. Jaki by nie był kiepski, to raczej nie jest tak kiepski, żeby nic nie dawał. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

ares

fakt blad ESP wzial sie pewnie z hamownii, na moje powinien sam zniknac ale jak nie zniknal to skasuj go kompem albo odlacz aku na godzine

3" DP na 2,75" jest OK i tak ma byc. Caly 3" tez bylby dobry ale za glosny.
Gdybys mial na 2,5" to przez zawirowania powietrza spowodowane taka zwezka turbo by Ci sie wywinelo na druga strone po 20km. Bardziej mnie martwi konstrukcja tych tlumikow koncowych nie wyglada to porzadnie i jak mam obstawiac to kotluja sie tam spaliny ale nie powinno to az tak bardzo przeszkadzac, jaki masz tlumik srodkowy??

Wrzuc fotke Dolotu i IC moze tam tkwi problem
była Impreza jest Focus mam nadzieje, ze wspolpraca miedzynami bedzie rownie Imprezowa :)
Kamerki GoPro Hero HD 1080 Helmet lub Motorsports 949zl info PW

carlosc

sory za litrowka wydech by mgmotorsport od evo 9:-) no jeest kiepski bo chamoalem foke w dynosofcie jak kupilem to wyslo 235km i 398nm:-DDDD zdjecie w moim poscie wykres:-DDD wiec molo nie placz heh:-DDD bedzie dobrze:-DDDD
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

T

Cytat: ares w 22.01.2012, 17:463" DP na 2,75" jest OK i tak ma byc. Caly 3" tez bylby dobry ale za glosny. Gdybys mial na 2,5" to przez zawirowania powietrza spowodowane taka zwezka
Jaka zwężka? O czym Ty mówisz? ;)

3" daje powierzchnię ~7"2, natomiast 2*2,5" daje ~9,8"2 czyli i tak o ~40% więcej. 2*2,75" to ~11,9"2 czyli powierzchnia aż o 70% większa niż przy pojedynczej rurze 3".
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

ares

Liczysz dobrze ale nie o to chodzi.

Dla wyjasnienia DP - Downpipe to zejscie z turbiny ok metrowej dlugosci potem zaczyna sie reszta wydechu, ktora powinna byc 2,75 bo skok o 0,5" w dol bylby zbyt ostry i powodowalby zawirowania.
Na odcinku koncowym za rozdwojeniem czy bedzie 2,5" czy 2,75" to juz jest praktycznie nie istotne byle konstrukcja trojnika byla taka zeby spaliny rowno lecialy. Ja mam np jedna rure 2x krotsza niz druga a spaliny leca rowno
ale to trzeba troche sie naglowkowac z tym trojnikiem.

Dla mnie stosowanie za trojnikiem podwojnych tlumikow jest bezsensu tu powinny byc juz same rury a tlumik jeden przed trojnikiem
była Impreza jest Focus mam nadzieje, ze wspolpraca miedzynami bedzie rownie Imprezowa :)
Kamerki GoPro Hero HD 1080 Helmet lub Motorsports 949zl info PW

T

Cytat: ares w 22.01.2012, 18:04Dla wyjasnienia DP - Downpipe to zejscie z turbiny ok metrowej dlugosci potem zaczyna sie reszta wydechu, ktora powinna byc 2,75 bo skok o 0,5" w dol bylby zbyt ostry i powodowalby zawirowania.
Wiem co to jest DP, to, że od razu za downpipe nie należy robić zejścia z 1*3" na 1*2,5" jest oczywiste. Jednak z tego co zrozumiałem to tam jest 3" aż do rozejścia na 2*2,75" i o tym pisałem. Jeśli jest jednak tak jak mówisz, tzn. downpipe 3", potem 2,75", a potem dopiero rozejście na dwie, to powinno to być wręcz 2*2,25", łącznie z tłumikami końcowymi, aż do samych końcówek ozdobnych.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

ares

Masz racje, dlatego osatni tłumik powinien byc przed rozdwojeniem. U mnie to rozdwojenie jest na 2x2,5.
była Impreza jest Focus mam nadzieje, ze wspolpraca miedzynami bedzie rownie Imprezowa :)
Kamerki GoPro Hero HD 1080 Helmet lub Motorsports 949zl info PW

molo

ja mam DP 3"i po jest 2.75 a nie 3"az do rozdwojenia