[Focus] RS MK2 White Power

vtec, 19.01.2015, 18:17 « poprzedni - następny »

KrisSz

Przy mocnym momencie na dole sprzęgło i mocowanie skrzyni dostaje w 4litery i auto wcale w realu nie jest takie szybkie. Poza tym przyprogramie nastwionym na moment miałem 360 km i 570 nm. Jedyna różnica w stosunku do Vtecs to był dp 3 cale i seryjne wtryski. Mamy jakieś logi ciśnienia doładowania ? Może po prostu nie dochodzi do tego seryjnego 1,4-1,5 bara ?
Pozdrawiam

K

vtec

Brakuje góry na hamowni, na drodze nie czuć ;).
Mozna jeszcze było dorzucić pik, ale kolektor mógłby tego nie wytrzymać, a aktualnie takich planów zakupowych nie mam.
Chcąc jechać na kolejny program, absolutne minimum to wydech 3" oraz kolektor, ale to kolejne 5kPLN, gdzie aktualnie wydałem ok 4 kPLN licząc odsprzedaż wtryskow, także nie jest chyba zle ;).
Jednak najciekawsze w całym to ta akcja z brakiem mocy (turbo dmuchalo tylko do 0.5 Bar). Wyskakiwał błąd 2187, a jego kasowanie nic nie dawało. Nie spotkałem sie nigdzie z takim przypadkiem ...

TAM

A jaki masz katalizator? Jeśli seryjny i przypchany, to nic nie da ani program, ani dołożenie DP 3". Zamiast wymieniać kolektor za ponad 2000 zł, możesz najpierw zmodyfiować dolot – zmienia się górną część airboxa na Mountune albo J1. Koszt 350-550 zł.
Aha, na jakiej hamowni był robiony pomiar? Nie mogę się doczytać...

thomas198

Po co airbox ?? ori daje rade , kolektory aluminiowe skręcane będę miał za jakiś czas polskiej produkcji właśnie nad tym pracujemy , a nie pompowało turbo bo pewnie został wyjęty bezpiecznik od abs-esp i wtedy turbo nie ładuje, a na drodze pewnie szatan .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

TAM

Nie cały airbox, tylko jego górną część. To na początek, jako zdecydowanie tańsze rozwiązanie od wymiany kolektora. Działa na podobnej zasadzie jak ECU Spacer w ST - widać to od razu, gdy się porówna z ori. Z wyjętym bezpiecznikiem masz rację, wtedy nawet nie da się wrzucić 5. i 6. biegu.

weksla

Jak to przy wyjętym bezpieczniku turbo nie pompuje? Przeciez heko zawsze wyciąga jak hamuje i turbo dmucha? Jaki to ma związek?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

TAM

Wyjęcie tego bezpiecznika powoduje przejście w rodzaj trybu awaryjnego - ograniczona moc i brak możliwości jazdy na wyższych biegach. Tak w każdym razie jest u mnie. Do pomiarów na hamowani wystaczy wyłączyć ESP.

weksla

kurde Heko zawsze go wyciąga.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

vtec

Cytat: TAM w 06.09.2015, 12:26
A jaki masz katalizator? Jeśli seryjny i przypchany, to nic nie da ani program, ani dołożenie DP 3".
Panowie, mody są następujące:
-IC Chinol by Przemo
-decat by Przemo
-wtryski 550 cc
- RV
I tyle.
Auto po wymianie wtrysków oraz RV przestało jechać (dojechałem do Nadarzyna, konsultacje tel. z Zwierzem i Heko, decyzja - jadę), tj. turbo dmuchało do 0,5 Bar i tak dojechałem do KRK z WAW. Wyskakiwał błąd 2178. Po podłączeniu PCM do auta, okazało się że tak zalewało paliwem auto że auto wpadało w jakiś dziwny tryb i turbina nie dmuchała. Po korekcie już jechało, a wynik końcowy powyżej.
PS. bezpiecznik Heko wyciągał, ECU też :)

KrisSz

To że pojawił się błąd o zbyt bogatej mieszance po wymianie wtrysków było raczej do przewidzenia. Komputer przeszedł w tryb awaryjny i to akurat też było do przewidzenia. Nie wiem tylko czy nadmiar paliwa nie zrobił kuku silnikowi. Ciężko mi uwierzyć że mimo wymiany  icka i decacie wyszło jak wyszło. Imho albo icek jest po prostu słaby albo jest gdzieś jakaś nieszczelność w dolocie albo faktycznie seryjny dp dusi turbinę.... Jaką sprężynkę dałeś do recirc valve ? Co pokazuje zegarek doładowania na prłnym bucie ? Jaki jest max i jak szybko spada boost pod koniec skali obrotów ?
Pozdrawiam

K

vtec

sprężyna założona żółta. przy pełnym bucie pokazuje prawie 1.8.

wrażenia z drogi powrotnej do WAW. Zamiata i tyle. Jest taki ciąg że włosy dęba stają .
Z minusów, nie podoba mi się to "szarpanie" turba, tj. w okolicach 130-160 km/h na 6 biegu, lekkie muśniecię gazem odpala na maxa turbo, kiedy tak naprawdę chcesz lekko przyśpieszyć. Inna sprawa, przyśpieszając na 6 biegu, np. od 120 tam do iluś, w pewnym momencie - pomimo pedału w podłodze, turbo lekko puszcza i dobija do max, nie wiem czy to normalne, ale da się z tym wszystkim żyć. Nagram kilka filmików, co pozwoli urealnić powyższe ...

lolomanolo

Tylko na 6 biegu takie rewelacje?

weksla

Też tak miałem przy muskaniu gazem, że ładowało i potem spadało i znów na max.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

vtec

Cytat: lolomanolo w 06.09.2015, 20:45
Tylko na 6 biegu takie rewelacje?
powiem Ci że z żoną jechałem, to za wiele testów nie mogłem przeprowadzać ...

skoti79

czasami żonę powinieneś w domu zostawić :)