Tuning hamulców w mondeo mk3

wojoo, 14.05.2010, 14:23 « poprzedni - następny »

T

Cytat: weksla w 20.09.2013, 21:03Dlaczego piszecie, że nie wchodzą skoro wchodzą. Wiem z autopsji.
Sprawdzałeś stalowe strukturalne?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

Proszę bardzo.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

caqerr

Wilhelm,Baton też mieli na stalówkach 16' swoje focusy...
Moje mdo też będzie na 16" stal a mam zaciski z foczki...

T

Cytat: weksla w 20.09.2013, 21:11Proszę bardzo.
To są zwykłe stałówki, a nie strukturalne. :) Tych 5-ramiennych nie dało się u mnie założyć.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

wild_weasel

Cytat: Tomasz w 20.09.2013, 21:50
W stalowe strukturalne (te z Focusa) niestety nie wchodzą.
Cytat: Tomasz w 20.09.2013, 22:03Tych 5-ramiennych nie dało się u mnie założyć.
Podziękował - przynajmniej się sprawa wyjaśniła :)

Cytat: sseebbaa1 w 20.09.2013, 20:56No niestety, jak myślisz o większych hamulcach, to zapominasz o małych felgach. Smiley
Są plusy dodatnie i plusy ujemne większych zacisków :D

sseebbaa1

Zamówiłem już do Mondeo ST220 nowe zaciski od Focusa II ST.
Niedługo powinny dotrzeć.

Jeżeli chodzi o tarcze i klocki to już raczej wiem, które zamontuję.
Ale nie wiem ciągle jaki płyn hamulcowy brać. Zaznaczam, że chcę dobry. Nie musi być najtańszy.
No i ile tego płynu wchodzi do układu?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Cytat: sseebbaa1 w 10.10.2013, 08:19Jeżeli chodzi o tarcze i klocki to już raczej wiem, które zamontuję.
Tylko klocki kup koniecznie jakieś dobre, to najważniejsze zaraz po samej konstrukcji hamulców. Klocki bardzo różnią się pod względem współczynnika tarcia i wytrzymałości temperaturowej. Tarcze — to praktycznie obojętne, byle markowe.

Cytat: sseebbaa1 w 10.10.2013, 08:19Jeżeli chodzi o tarcze i klocki to już raczej wiem, które zamontuję.
Ale nie wiem ciągle jaki płyn hamulcowy brać. Zaznaczam, że chcę dobry. Nie musi być najtańszy.
No i ile tego płynu wchodzi do układu?
W zasadzie obojętnie jaki, u mnie nic kompletnie to nie zmieniło, ale dla spokojnego sumienia można kupić jakiś lepszy, bo różnica w cenie jest nominalnie niewielka. Ja mam bodaj Motul RBF 660.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

Ile kosztuje dobry płyn za 1 litr?
I ile go wchodzi do Mondeo MK3?

Tarcze ATE i klocki Ferodo DS Performance. Ale jeszcze tego nie kupiłem.

Przewody Goodridge w oplocie już jadą.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Cytat: sseebbaa1 w 10.10.2013, 09:42Ile kosztuje dobry płyn za 1 litr?
I ile go wchodzi do Mondeo MK3?
Trochę więcej niż jedno opakowanie, tyle, że nie pamiętam jakie. ;) Co do cen to są to kwoty rzędu kilkudziesięciu złotych.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

A jaka jest alternatywa dla klocków Ferodo DS2500 (FDS1706)?

Brembo Racing?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

linkgrabber

Hawk Performance HPS

sseebbaa1

 :)
Cytat: linkgrabber w 11.10.2013, 23:21
Hawk Performance HPS

To są te, które NeroN o beton musiał przycierać aby weszły?
(patrz post #244, 249)

Te klocki były dedykowane do Audi - tak przynajmniej pisał NeroN. Ale nie wiem do jakiego konkretnie modelu Audi.


Skoro nie znam dokładnego modelu auta, to nie wiem też ile kosztują te Hawki.
Ferodo DS 2500 kosztują ok.600zł za komplet i były zachwalane na tym forum (są to w zasadzie takie już półsportowe klocki).

Czy jest tutaj ktoś kto mógłby porównać zalety i wady Ferodo DS 2500 vs Hawk Performance HPS?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

bishop

Cytat: sseebbaa1 w 10.10.2013, 09:42I ile go wchodzi do Mondeo MK3?
Z neta co czytam to informacje są sprzeczne. Jednym "wchodzi" 1,5 l drugim 0,9 starczyło. Ja będę lał Ate blue racing. Na moją jazdę starcza :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

caqerr

ATE Blue Racing bardzo fajny płyn. Sam na takim jeżdżę i jest ok.
Ew. jak ktoś bardziej zapierdala to można zalać  RBF 660, będzie większy zapas w razie W...

sseebbaa1

Będę musiał poczytać jeszcze o płynach hamulcowych, bo jeszcze tego nie przerobiłem.

Ceny płynów są śmieszne w porównaniu do pozostałych składników dobrych hamulców, więc nawet nie będę oszczędzał na tym. Skoro butelka bardzo dobrego sportowego płynu potrafi kosztować ok.70-80 zł, to nie będę szukał oszczędności w postaci np. 20-30zł za jakiś przeciętny produkt. No bez sensu byłoby, przy takich kosztach, kupowanie zwykłego płynu zwłaszcza do ST.


A jeżeli chodzi o wcześniejsze moje pytanie, to sam częściowo znalazłem odpowiedź w tym temacie.
Pytanie:
Cytat: sseebbaa1 w 11.10.2013, 22:46Czy jest tutaj ktoś kto mógłby porównać zalety i wady Ferodo DS 2500 vs Hawk Performance HPS?
Odpowiedź:
Cytat: pawpor w 21.10.2012, 18:23Widzę, że nie jeździłeś na Hawkach. Moim zdaniem (i także naszych klientów) jest to jedna z lepszych propozycji na rynku. Klocki są w cenie EBC Green a osiągami dorównują Yellow Stuff praktycznie przy tym nie pyląc (o co ciężko w Yellow Stuff). W porównaniu do Ferodo jest to klasa DS2500 - choć moim zdaniem ją przewyższa (DS2500 każde piszczy...). Jeżeli ktoś szuka ekstremalnego klocka którego nie trzeba rozgrzewać polecam HP+ - siła hamowania jeszcze większa niż na HPS, jednak trzeba się liczyć ze szybszym zużyciem tarcz

Tylko pozostaje nadal pytanie z jakiego modelu Audi dopasował to NeroN?

No i czy rzeczywiście Ferodo DS 2500 piszczą?

« Dodane: 12.10.2013, 21:15 »



Cytat: sseebbaa1 w 10.10.2013, 08:19Zamówiłem już do Mondeo ST220 nowe zaciski od Focusa II ST.
Niedługo powinny dotrzeć.

Tutaj te moje nowe zaciski:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,3507.msg33443.html#msg33443
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy