Wkładka w moim aucie w F..V performance

Airedale, 20.03.2018, 22:45 « poprzedni - następny »

Anulka

Pozwole sobie dodać kilka słów od siebie.
Myślę że jako KLIENT fsv mogę wyrazić swoją opinie, a niestety widzę że  wypowiadają się tutaj osoby które nigdy u Tomka nie były lub korzystały z usług jeszcze starej firmy działającej jako spółki.

Od pół roku moje auto jest serwisowane tylko i wyłącznie w fsv, Tomek nigdy nie zrobił niczego bez mojej wiedzy, zawsze miałam wgląd do wszystkich prac i mogłam w każdej chwili przyjechać na warsztat niezapowiedziana i nigdy nie widziałam niczego co by mogło sprawić że zaczęłabym myśleć iż coś jest nie tak. Co więcej dodam że kumple byłego wspólnika próbowali mnie namawiać że Tomek nie ogarnie mojego przypadku a jego ceny mnie dobiją (tak panowie mam na to na piśmie wiadomości ;)  )

Dla niewtajemniczonych... kupiłam rok temu auto od forumowicza fkp, gdzie był zrobiony chip u jednego ze słynnych tunerów w Polsce, "no kopci, ale wiesz to diesel i jest trochę za bardzo dolany, to normalne" po kilku miesiącach tej "normalności" poznałam Tomka i moje auto trafiło do FSV... no i z tego "diesel tak ma" zrobił się kapitalny remont.

Kwota remontu-nie mała- była adekwatna do wykonanej pracy. Nie da się określić kwoty nie wiedząc co siedzi pod maską!
W moim przypadku oprócz remontu było gro rzeczy (czujniki, wiązki, sterownik itd....) które wymagały naprawy lub wymiany.

Dziwi mnie czyjeś podejście "bo miało być x tys" to co miał zrobić tylko to co obiecał a reszte olać?

I ostatnie na co jeszcze pragnę zwrócić uwagę czytających osób... popatrzcie proszę kto hejtuje? Nagle pod postem znalazła sie klika kumpli którzy gdzie tylko się da najeżdża na Tomka... czy Wy nie macie własnego życia? Czy może wasze życie jest tak nudne że musicie ciągle się wtrącać w nie swoje?

Pozdrawiam wszystkich ;)
Bardzo zadowolony klient fsv  ;)

kubabiki

Anulka powiedz mi proszę co dla Ciebie jest takie spiskowe i napisane dlatego, że kumple itd. w prostej informacji, że osłona która mogła po chwili zniszczyć cały przegub oraz stabilizator był odwrotnie zamontowany zniszczył mi oba łączniki plus wahacze co jest podparte zdjęciem? Gdzie tam jest coś specjalnie i na złość? Tak i pisałem o tym do Tomka i temat najzwyczajniej w świecie olał. Gdyby napisał/powiedział proste przepraszam, słuchaj poprawie Ci to i ogarniemy części to by tematu nie było. I on doskonale sobie czytając to zdaje z tego sprawę bo wie, że podejście z mojej strony było ZAWSZE spokojne. Tylko jak wszystko było po jego myśli to był super (niby)kumpel. Tak się nie robi. To świadczy o człowieku i szacunku do drugiego.
Ja akurat najmniej się wypowiadam na te tematy ale po prostu nie mogę patrzeć na to co się dzieje u innych i o ile gorsza jest ich sytuacja.

PyRsHaL

Pozwól że odświeżę lekko pamięć - jedyne czego żałuję to tego, że próbowałem jakoś kryć damiana wtedy...

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.







Cytat: paweleczek666 w 22.03.2018, 22:59
Nie tylko napisów. Zacytuję słowa raportu"Stan paska a w szczególności stopień wytarcia oznaczeń na zewnętrznej powierzchni paska oraz OGÓLNY STAN paska wskazują, że przebieg paska rozrządu wynosi kilkadziesiąt tys km".
Proszę Cię więc o prezycyjne podchodzenie do tematu zabierając głos.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.






Cytat: paweleczek666 w 22.03.2018, 22:59Uważam, że to co zasugerowałeś jest nie na miejscu. Wszelkie informacje zamieszczane przez właściciela auta tutaj są podpierane dowodami. Nie ma tutaj ani jednego słowa kłamstwa. Wezwany został nawet rzeczoznawca. Z drugiej strony, czekamy na wypowiedz samego Tomka co do wypisywanych rzeczy nie juz w sumie odnośnie auta samego autora tematu, ale wielu innych przypadków. Prosimy o takie same dowody i potwierdzenia wszystkich swoich zapewnień. Powtarzam się, ale naprawdę czekam na wykresy lpg, wykresy mocnych projektów.
PyRsHal, w sumie to chciałbym żebyś też potwierdził to co mówisz.

Ne mam w zwyczaju robić zdjęć cudzych napraw - gdzie zdarzają się takie osoby, które na pewno nie życzyły by sobie żebym robił zdjęcia napraw, które nie powinny nigdy ujrzeć światła dziennego (z szacunku do jednej osoby nie złamię danego słowa i nie napiszę na temat tamtej naprawy).
Wracając do tematu - zastanawia mnie to po co Tomek miałby oszczędzać 100zł ryzykując zerwanie się paska i wtopę na gruby hajs. Tym bardziej, że na półce leżą kompletnie nowe całe zestawy rozrządu INA - w których są nowe paski...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

weksla

23.03.2018, 00:34 #33 Ostatnia edycja: 23.03.2018, 00:38 by weksla
Szkoda tylko że dodaleś gadki sprzed prawie 2 lat i zapomnialeś zamazać daty. Malo to adekwatne do meritum i wnoszące cokolwiek do wątku. Bo od tamtej pory zmieniło się wszystko więc takie piepszenie jest nie na miejscu.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Ecik

Po przeczytaniu wszystkich wpisów odnoszę wrażenie, że skasować duże pieniążki za naprawę a później mieć klienta w głębokim poważanieu. Tak nie powinno być gdzie jest pokora, którą powinno się mieć,  chociaż odrobinę.

Black Mamba

Tu nie ma pokory.. I nigdy nie było.. wypowiadają się za niego to o czym to świadczy....

PyRsHaL

Cytat: weksla w 23.03.2018, 00:34Szkoda tylko że dodaleś gadki sprzed prawie 2 lat i zapomnialeś zamazać daty. Malo to adekwatne do meritum i wnoszące cokolwiek do wątku. Bo od tamtej pory zmieniło się wszystko więc takie piepszenie jest nie na miejscu.

To było bardziej jako dygresja, która wnosi do tematu tyle samo co Twoje wypowiedzi jak dotąd ;)
Jeśli na prawdę się wszystko zmieniło to czapki z głów skoro chłop poszedł po rozum do głowy i wziął się w końcu do roboty, no ale nie dziwię się skoro nie ma już osoby, która na niego pracowała 6 dni w tygodniu od rana do wieczora i dzielił się z nim pieniędzmi pół na pół.

Wracając do tematu samych oględzin i opinii - czy oględziny nie powinny być przeprowadzone na jakimś warsztacie, gdzie był rozebrany samochód żeby był dostęp do pozostałych elementów.
Swoją drogą przydałby mi się w pracy rzeczoznawca, który wydaje opinie z dnia na dzień, bo wiem ile trzeba zwykle czekać.

(tak - czepiam się o szczegóły, które nie trzymają się k*py)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

thomas198

Cytat: heko w 21.03.2018, 13:40
Tomaszu, nie opowiadaj bajek, nikt do "was" nie dzwonił :P
Olek dzwonił do Kobiura o aktuator i fotele, przy okazji opowiadał o swoim aucie...392KM nie są wirtualne :P
temp. do 1000st. czasami dochodzi, ale to z braku paliwa, bo 440-ki są do ok. 360KM :P przy seryjnej pompie, na której ciśnienie spada o 0.5bar
dlatego będzie schodził lekko z boostem, który nie przekracza 1.3 bara :P
ale trzyma 1.2bar do odcinki, stąd te 390KM
więc albo delikatniejszy aktuator, żeby lekko odpuścić z boostem górą
albo...i to najlepiej, wydajniejszą pompę, która utrzyma ciśnienie, wtedy na 440-kach będzie afr do odcinki 11 :P
Słuchaj Grzegorz
Po co do nas dzwonił, przecież ma ciebie wielkiego tunera i ma najlepszego mechanika pod słońcem, wiec co? nie umiecie ogarnąć podstawowych rzeczy?


« Dodane: 23.03.2018, 01:34 »

Cytat: Olek w 21.03.2018, 15:03
W ramach sprostowania nie dzwoniłem do firmy fsv i to co napisał Tomek nie jest zgodne z prawdą. Nie stac mnie na firmę króra liczy za swoje usługi w serwisowaniu st jak za supercary typu Nissan gtr. Kilka dni temu zadzwoniłem do własciciela VTR Darka z Kobióra z zapytaniem o stosowności zamontowania seryjnego aktuatora w moim aucie i  rozmawialiśmy również na temat pompy i wtrysków. Rozmowa miał a charakter wyłoącznie poglądowy na tematy osprzetowe które mogly by wpłynąć na obniżenie egt i delikatne rozładowanie momentu obrotowego aktuatorem.Z perspektywy czasu oczywiscie żałuje że tam zadzwoniłem,nie wiedziałem że to sp.zoo bedzie w taki sposób wykorzystane i będzie podważało pracę Heka z którego programu jestem bardzo zadowolony i po którym samochód jezdzi wręcz,,kosmicznie,,a afr mieści sie w górnej tolerancji  dochodzi afr do max 12 a egt1000 na wtryskach 440cc i jest zrobiony na bardzo niskim doladowaniu legitymuje sie realną mocą 392konie i 550nm kiedy seryjne st-ki na tej samej hamowni nie chcą czasami pokazać 200koni. i.
Jak jesteście tacy dobrzy to po co wam porady z firmy z która współpracuje, a może własnie o to chodziło żeby pozyskać informacje bo nie umiecie sobie z tym poradzić, i nie kłam ze wszystko cacy jeździ, bo po pierwsze żaliłeś się ze temperatura jest za wysoka i boisz się tym jeździć żeby coś się nie rozpadło. I jak by wszystko było ok to byś nie szukał pomocy gdzie indziej, zapytania o aktuator czy pompę paliwa to tez jest wołanie o pomoc. Co do cen zawsze były takie, były ustalone z wspólnikiem także daruj sobie komentarze. Ps Pamiętam jak dzwoniłeś do mnie codziennie po porady, a teraz masz do mnie jakiś problem,wydaje mi się ze ktoś tu miesza.  

« Dodane: 23.03.2018, 01:34 »

Cytat: weksla w 21.03.2018, 15:12
Tak jak myślałem. Ktoś tu ferment sieje i wypisuje nieprawdziwe informacje. Ale to norma
Największy ferment ty siejesz, także daruj sobie tych komentarzy.

« Dodane: 23.03.2018, 01:35 »

Cytat: Monti w 22.03.2018, 12:40
Ja również nie jestem zadowolony z poczynań owego mechanika.

Miałem wykonywane dwie modyfikacje

Pierwsza modyfikacja polegała na upgradzie seryjnych hamulców na zaciski z e38 (4-tłoczkowe brembo). Nie jest to źle zrobiona modyfikacja  ale mogłaby być lepiej (zaciski są odwrotnie zamontowane przez co popiskują hamulce (nie wina klocków) - jak trzeba będzie to rozwinę temat). Ale spełniają swoje zadanie - tak ze plus :)

Druga modyfikacja miała polegać na podniesieniu mocy. Oczywiście byłem zapewniany ze potrwa to max 2 dni i ze osiągniemy jakąś tam zakładaną moc. A wyszło tak że auto musiałem odebrać prawie siłą po 4 dniach. Dodatkowo jeździ gorzej niż przez odstawieniem auta tj: szarpie, traci moc w rożnych sytuacja i coś syczy (to nie jest takie syczenie jakby była nieszczelność w układzie tylko inny odgłos). Oczywiście jak odbierałem auto i zwróciłem uwagę na te niedomagania to się dowiedziałem ze to już tak było :) a to ze syczy to ze jakiś partacz wymieniał IC i na 100% gdzieś ucieka powietrze. Oczywiście ja zakładałem IC i niema możliwości aby coś uciekało co potwierdził inny mechanik do którego się udałem aby to sprawdzić.
Najprawdopodobniej jest uszkodzony DV i gruszka. Ponadto ECU jest już tylko na 3 śrubach bo 4 jest ukręcona przez Tomka. Oczywiście tak już niby było :)

Ja również jak każdy inny słyszałem propozycje zamykania bloków i podniesienia mocy w kosmos.



Dobrze zrobiona robota, ale zaciski odwrotnie zamontowane? Co jest źle? Lewy na prawa stronę i odwrotnie, a może do góry nogami, albo klocki blachami do tarczy.  I pamietaj bylo to robione razem z Damianem.

Co do programu, wiadomo ze robione w vtr i z Darkiem męczyliśmy się 4 dni żeby przeskoczyć coś co do tej pory w PL nikt nie zrobił, ale się nie udało, jak sobie myślałeś ze to zrobimy w jeden dzień to się grubo pomyliłeś, chyba ze myślałeś ze będziemy robić to jak inni czyli kilka gotowych programów i może się uda.
Co do twoich szarpań, jasne ze tak będzie masz za mocna sprężynę w aktuatorze, i wiesz o tym bardzo dobrze i jakoś ci to nie przeszkadza, bo jak by tak było to byś to już dawno osunął. W sterowniku jest twój program, Darek przywrócił sterownik do ustawień początkowych.  Co do zamykania bloku, nie wymyślaj bo w końcu sprzedajesz blaszki po 150 zeta i jest ci nie na rękę taka wkładka.
Ps Za aktuator do dzisiaj nie dostałem od ciebie kasy, ani aktuatora.


« Dodane: 23.03.2018, 01:36 »

Cytat: kubabiki w 22.03.2018, 17:07
Ja także wspomnę o tym co potwierdziło moje podejrzenia i zadecydowało o całkowitej rezygnacji z usług Tomasza.

Na wstępie dodam, że to o czym pisze było jeszcze kiedy firma, o której mówimy była spółką ale opisane naprawy były wykonywane tylko i wyłącznie przez Tomka samodzielnie.

Był robiony kompletny remont tylnego zawieszenia i stabilizator został odwrotnie zamontowany przez co opierał się na wahaczach i został po tym ślad na nich. Oprócz tego niedługo potem rozsypały się łączniki tego stabilizatora (prawdopodobnie z tego powodu). Drugą sprawą była wymiana osłony przegubu i po kilkuset km wyglądało to jak na foto.

Jeśli chodzi o ceny to też kiedyś przy wymianie rozrządu uznałem, że skoro auto jest na podnośniku ze zdjęta osłoną poprosiłem o wymiane oleju i filtra za co zostało policzone 300 zł za olej plus filtr i dodatkowe 50 zł za wymiane. Olej to był valvoline kosztujący 90 zł za 4 litry i filtr knecht kosztujący ok. 40 zł. Zatem za części warte 220zł płacimy 300zł plus 50 zł za wymiane mimo że robimy i tak rozrząd za kilkaset zł (nie pamiętam dokładnej kwoty) w kieszeni za samą wymiane oleju zostaje 130zł fajnie nie? :)

Ogólnie każdemu może zdarzyć się błąd jednak napisałem o tym i nie usłyszałem słowa przepraszam i jakiejś propozycji poprawienia tego, telefonu żeby się dogadać czy czegokolwiek... To zostawia największy niesmak ponieważ znalem już trochę Tomka i relacje były bardzo miłe i pozytywne więc w takiej sytuacji spodziewałem się czegoś innego.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Pisales z pretensjami o osłonę ale nigdy nie przyjechałeś na poprawkę .Zrezygnowałeś z usług jak się rozpadła spółka, PRZYPADEK?    Pojechałeś do Damiana. 

"Na wstępie dodam, że to o czym pisze było jeszcze kiedy firma, o której mówimy była spółką ale opisane naprawy były wykonywane tylko i wyłącznie przez Tomka samodzielnie. " Zdecyduj się czy to była spółka czy dzialalnosc jednoosobowa?
Bo z tego co piszesz to była spółka i było nas 3 na warsztacie, wiec jak możesz określić kto robił twój samochód. Za każdą prace się płaci, ty chodzisz do pracy pro-bono albo za przysłowiowa miskę ryzu ? Olej trzeba składować trzeba przekazać do utylizacji a to wszystko kosztuje.Ceny były ustalane z wspólnikiem obecnym twoim mechanikiem, także nie rozumie ataku na moja osobę!
Napisałeś do mnie wiadomość rozpadzie spółki 07.09.2017


« Dodane: 23.03.2018, 01:37 »

Cytat: gomad w 22.03.2018, 22:55
Nie byłem, nie widziałem jaki pasek był montowany, ale jeśli kolega Pyrshal był i widział to raczej by nie kłamał bo jaki miałby ku temu powód. Ja obstawiam raczej zły naciąg paska i jego zużycie w X razy krótszym czasie. Co do gwintów, każdy ma oko różne. Moje oko np. widzi że kolorowe kropki są w różnych miejscach względem,,znaczków" na wariatorach.
45c938127]

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

[/URL]
Dobrze napisałeś, nie byleś wiec się nie wypowiadaj. Rozwiń "zły naciąg " bo pewnie sam tego nie rozumiesz.
Co do kropek na wariatorach, skąd masz pewność ze oba zdjęcia pochodzą z tego samego samochodu, jest tam gdzieś win lub tablica rejestracyjna?.

« Dodane: 23.03.2018, 01:39 »

Cytat: Black Mamba w 23.03.2018, 00:40
Tu nie ma pokory.. I nigdy nie było.. wypowiadają się za niego to o czym to świadczy...
W twoich wypowiedziach ciągle przewija się zdanie ze sprawa trafiła do sadu, tylko zapomniałeś dodać ze to ja założyłem tobie sprawę o pomówienia.

Cytat: Ecik w 23.03.2018, 00:35
Po przeczytaniu wszystkich wpisów odnoszę wrażenie, że skasować duże pieniążki za naprawę a później mieć klienta w głębokim poważanieu. Tak nie powinno być gdzie jest pokora, którą powinno się mieć,  chociaż odrobinę.
Kto ma w poważaniu?  źle trafiłeś kolego , i ciekawe kim jesteś ze masz taki dziwny nik, ukrywasz się?

« Dodane: 23.03.2018, 01:40 »

Cytat: Airedale w 22.03.2018, 20:16
Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy szybkich aut ponownie,
Bardzo cieszę się, że pojawiają się kolejne informacje poszkodowanych osób, wygląda na to, że moje przypuszczenia się potwierdziły.
Dodam trochę nowych przykrych informacji, mianowicie.
Wrzucam zdjęcie paska rozrządu, który został wymieniony na nowy i za który zapłaciłem, prosze go sobie obejrzeć:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Wygląda na nowy? Tomek mówił mi, że wymienił. W końcu za to zapłaciłem.
Kolejna rzecz, to film, który nagrałem. Proszę zerknąć jak pracuje rozrząd, niepokoi mnie luz, ktory widoczny jest na tylnym kole. Czy tak to powinno być? Zaczynam bać się o to czy coś się nie stanie przez to, dlatego proszę o ocenę.
FILM
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.youtube.com/watch?v=ftCQ80a2PWA

Aby podeprzeć informacje o których piszę, pokusiłem się o rzeczoznawcę. Kosztowało mnie to nie małe pieniądze, ale w stosunku do tego co zostawiłem przy odbiorze auta, jest to mała kwota -400zł. Oto dzisiaj otrzymana opinia rzeczoznawcy:


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Dlaczego zdecydowałem się na opisanie moich perypetii tutaj? Przecież gdybym był zadowolony i usatysfakcjonowany, tylko i wyłącznie pozytywne opinie znalazłyby się tutaj. Jadąc po odbiór auta z  ogromnymi pieniędzmi, na które ciężko pracowałem, byłem wręcz pewien, że odbiorę auto, dopieszczone do ostatniej śrubki. Nie wiem na kogo mam być zły... chyba tylko na siebie?
Twój samochód jest dopieszczony i sam o tym wiesz, a cala ta akcja nie jest nic innego jak wyłudzenie odemnie kasy,( scren z naszej rozmowy). Nie możesz mnie gnoić za twoja cieknąca rurkę.Gdyby osoba która zakładała turbo zrobiła by to porządnie problemu by nie było. Widziałeś nasz przewód i tak to powinno być zrobione.

Najlepsze zostawiłem sobie na koniec twoje kolka i pasek.
Pokazujesz jakieś zdjęcie wzięte niewiadomo skąd i próbujesz mi udowodnić ze kolka które są w samochodzie nie są twoje, jak byś wykonał przy mnie te zdjęcia to ok przyznał bym ci racje i tyle było by w temacie. Co do śrub na torx,jak bym je zniszczył to na pewno miał byś nowe, i wcale nie musiał bym po nie jechać do serwisu bo mam takie na wszelki wypadek, a ze twoje były w takim stanie jak widzisz to takie zostawiłem i dobrze bo i tak byś mi za nie nie zapłacił, a wnioskuje to po tym ze urwałeś mi 970 pln z kwoty do zapłaty.
Co do paska śmierdzi to na kilometr, kto po remoncie idzie sprawdzić jak wygląda pasek, ewidentnie chcesz wyłudzić odemnie pieniądze. A wiesz po czy to wnioskuje, pasek który ci założyłem to INA jak i cały rozrząd, czemu na zdjęciach od twojego rzeczoznawcy nie ma pompy wody INA,napinacza INA, i rolki INA? Czemu to urywacie?
Myślisz ze o 100pln ryzykował bym kilka tysięcy na następny remont twojego silnika, a tak na marginesie z tych wszystkich części rozrządu pasek jest najtańszy i widać go odrazu, jak miał bym cie oszukać to założył bym stary napinacz albo rolkę bo ich nie widać, czego nie robię bo w naprawę idzie za duzo kasy.
Wiesz jak to widzę, widzę to jak duzy przekręt ponieważ na zdjęciach jest pasek gates, ogarnij się chłopie wpadłeś z ta sprawa po same uszy, i nawet nakręciłeś na siebie bata po przez sporządzenie dokumentacji przez rzeczoznawce. Rzeczoznawca sam napisał ze nie odpowiada za treść opinii oparta na informacjach, co do których został wprowadzony w błąd przez zleceniodawce.
Po niżej kilka fotek zrobionych wczoraj wieczorem na warsztacie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

thomas198

Kilka kompletów rozrządu i świeży silnik złożony na tym rozrzadzie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Wysłane z mojego ASUS_Z012DE przy użyciu Tapatalka
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

thomas198

O to silnik z twojego samochodu, przed włożeniem do samochodu

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Wysłane z mojego ASUS_Z012DE przy użyciu Tapatalka

« Dodane: 23.03.2018, 01:58 »

A teraz podam wam listę osób w tym wątku które są klientami mojego byłego wspólnika lub maja z nim kontakt na resztę sami sobie odpowiedzcie .
heko
olek
weksla
monti
kubabiki
gomad
black mamba
paweleczek666
I wszystko układa się w całość .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

Airedale

Skoro zakładasz paski INA, nie ma możliwości, że mój pasek
po prostu zużył  się przedwcześnie. Piszecie o wymianie paska za 100zł. Co z osprzętem jego, to już jest sporo więcej. Sugerujecie, że po remoncie za 15k+ koszty lawety, paliwa, wolych dni itp.pojechałem do mechanika założyć sobie stary pasek rozrządu??!  Próbowałem się porozumieć w 4 oczy, zostałem postraszony sądem i miałem dopłacić jeszcze  700zł. Zdjęcie mojego silnika po ciemku na którym nic nie widać... Mój silnik prawdopodobnie tylko stał koło nowego paska i osprzętu paska. Wystarczyło powiedzieć nie, nie wymieniłem bo ma przejechane tylko 40tys. Jak można zostawić takie kółka, skoro wymieniłeś nawet poduszki silnika i dużo innych rzeczy po konsultacji że mną w trakcie remontu. Nigdy nie usłyszałem, że mam uszkodzone koła rozrządu. Silnik chodzi, auto jeździ. Jestem w trakcie docierania, wystroi go prawdopodobnie  heko, już do niego dzwoniłem. Nie znam nikogo z forum poza paweleczkiem.

Ps. Jest jeszcze jedno wytłumaczenie tej sytuacji. Może nie robiłeś tego osobiście, tylko zleciłeś któremuś z pracowników??
Jestem otwarty na propozycję porozumienia się. Gdyby nie te kółka i pasek byłbym zadowolony z roboty.

Black Mamba

23.03.2018, 07:38 #41 Ostatnia edycja: 23.03.2018, 07:53 by Black Mamba
Tak Tomaszu założyłes sprawę i bardzo dobrze bo ja bym na to czasu nie miał.. Tylko proszę cie nie udzielaj ludzią informacji że już ją przegrałem i zapłaciłem 10tys zł. Bo jak NA RAZIE nic nie przegrałem.
Widzę że teraz tutaj mocno się bronisz tylko wiesz co? Nikt by sobie tych części w aucie nie powymienial żeby ciebie zrobić na złość. Tak samo jak i ja bym musiał silnik rozebrać żeby sobie nie pasowną część założyć. Każdy kolejny klient by był zadowolony jak byś robił tak jak ma być.  Ja dawałem ci 4ry szansę żeby to zrobić poprawnie ( półosie ) A że później dowiedziałem się paru innych rzeczy co do mojego silnika to już ręce mi opadły.. W tą twoją super listę mnie nie mieszaj bo tu się kolejny raz mylisz. I wiesz co dobrze że kolejni Klienci się ujawniają z wszystkim bo to tylko potwierdza twoje zdolności. Nie pozdrawiam.

kubabiki

Pryshal, i co wrzuciłeś jakieś stare rozmowy kompletnie niezwiązane z tematem kiedy sobie narzekam, że długo czekam na auto? Brawo jesteś nadzwyczaj genialny. Wy tylko szukacie punktu zaczepienia by przerzucić to na kogoś innego. Ale w mojej wypowiedzi go nie ma. 

Oczywiście thomas że za prace trzeba płacić ale jeśli się dobrze orientuje to większość olej wymienia w cenie jeśli się go kupi u nich i/lub wykonuje naprawe za kilkaset złotych jaką jest kompletny rozrząd. Tym bardziej jeśli na co dzień sprawiają wrażenie Twoich znajomych, którzy chcą Ci pomóc przy aucie i w realizacji Twojej pasji. Nie chce mi się szukac rozmów co wtedy pisałem słowo w słowo nie mam tyle czasu i zapału co Pryshal i i tak uważam, że zamieszczanie takich rzeczy jest idiotyczne. Co ja mam sam przyjezdzac prosić się mimo że jasno Ci napisalem i wysłałem fotki? Nie można napisać jednego zdania? Z reszta nie ważne bo robi się personalnie a to nie o to chodzi w tym temacie. To był tylko jeden z powodów dla których wiedziałem, żeby auta nie serwisować w obecnej firmie. I tak to było robione na 100% przez Ciebie bo tylko z Tobą rozmawiałem i mówiłeś tak wymieniłem Ci to. Zawsze to rozgraniczałeś że Ty wymieniłeś. Dobra z mojej strony to tyle i więcej sensownych wypowiedzi nie widzę na horyzoncie w moim temacie. Pozdrawiam bez odbioru.

heko

Tomaszu

Co ja tu znów robię, w Twoich komentarzach?
Jakim ja jestem klientem Twojego byłego współpracownika?? (człowieka raz widziałem, jak byliście u mnie kilka lat temu)
Nie mam problemów z autem Olka, to Olek ma problem z wydajnością ukł. wtryskowego i trzeba to rowiązać, zwiększając wydajność , albo zmniejszając moc/boost w górnej partii obrotów
z resztą to nie jest jakiś mega problem, bo 950-1000stC w tych silnikach, nie jest dziwne, brakuje dosłownie parę gram paliwa pow 6000 obr.

Twoim problemem nie są klienci i ich samochody, tylko Ty i Twój sposób komunikacji i rozwiązywania problemów
Tyle w temacie
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

kubabiki

Anulka wybacz jeśli komuś naprawiałbym rower, komputer lub cokolwiek innego i przeciągnąłbym to w czasie z jakiegoś powodu i ktoś by na mnie ponarzekał to nie nazwał bym tej osoby dwulicową :) Z resztą otrzymał by to w końcu super zrobione tak jak ja wtedy i uznałem, że warto było czekać.

A co jest problemem napisał konkretnie heko post wyżej.