Ford Focus ST Blue Arrow ;)

bdaras, 01.08.2016, 19:24 « poprzedni - następny »

bdaras

01.08.2016, 19:24 Ostatnia edycja: 01.08.2016, 20:19 by bdaras
Witam Wszystkich.

Od roku jestem szczęśliwym właścicielem tej niebieskiej strzały kupionej od jednego z forumowiczów.

Parę miesięcy temu wyglądała tak

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Obecnie wygląda tak

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Przez ten rok troszkę pozmieniałem. O parametrach i modyfikacjach, które były zrobione przez bartiego nie będę się rozpisywał. Będę tylko opisywał zmiany poczynione przeze mnie w ciągu ostatniego roku i te które nastąpią. Jak czas i fundusze pozwolą to mam w planach jeszcze parę przeróbek. Jeden pomysł jest nawet szatański ;)

Po zakupie na pierwszy ogień poszły przednie hamulce. Te które były nie dawały rady przy większych prędkościach. Obecnie mam zaciski i tarcze Brembo oraz klocki DS UNO oraz założone zostały wężyki w oplocie. Spisują się mega dobrze. Przy mocniejszym hamowaniu można sobie z bliska obejrzeć deskę rozdzielczą   ;)
W czasie modyfikacji zmieniłem felgi z 18 na 19" oraz założyłem nowe Yokohama Advance sport v105.
Przednie reflektory też poszły w odstawkę. Seryjne nie podobały mi się zupełnie.
Teraz przymierzam się do wymiany kompletu amorów i sprężyn na sportowe lub gwint. Ale które pójdą to jeszcze muszę przetrawić. Na razie głównym kandydatem jest KW.

AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35

weksla

Super ale czy możemy zobaczyć wykres tych szatańskich 390ps?  Ciekawi mnie bardzo że przedliftowy silnik to wytrzymuje
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

wodzmistrz

Super auto chociaż ja bym zostawił te czarne alusy :) po prostu podobają mi się i sam się do takich przymierzam :) Pewnie już ich nie masz?

Do zobaczenia w Poznańskich okolicach :)
Focus ST MK2 - 2XX HP / 4XX Nm
Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot Simota, Wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT Auto Gauge, Valvo 5w50, Koła RS, niewystrojony :)

matosu

Cytat: weksla w 01.08.2016, 22:26
Super ale czy możemy zobaczyć wykres tych szatańskich 390ps?  Ciekawi mnie bardzo że przedliftowy silnik to wytrzymuje

to ten od Barti87?

Kiedyś Focus ST MK2 5d - 260/450

bdaras

02.08.2016, 03:35 #4 Ostatnia edycja: 02.08.2016, 09:56 by bdaras
Cytat: wodzmistrz w 01.08.2016, 22:49
Super auto chociaż ja bym zostawił te czarne alusy :) po prostu podobają mi się i sam się do takich przymierzam :) Pewnie już ich nie masz?

Do zobaczenia w Poznańskich okolicach :)
Nie mam, sprzedałem jakiś miesiąc temu. Te mam zamiar przemalować na czarno jak znajdę chwilę, czyli nie prędko.
Do zobaczenia w stolicy podziemnych pomarańczy  :)

« Dodane: 02.08.2016, 03:40 »

Cytat: matosu w 02.08.2016, 00:38
to ten od Barti87?


tak, to ten od Bartka.
weksla jutro jak zeskanuje wykres to go wrzucę



« Dodane: 02.08.2016, 09:56 »

Przymierzam się do wymiany kompletu amortyzatorów i sprężyn.
Domyślam się, że opinii będzie wiele skrajnych ale jestem ich ciekaw i z chęcią ich wysłucham.

W zasadzie jeżdżę tylko po naszych wspaniałych drogach. Lubię poszaleć w zakrętach.

Pierwsza sprawa co wybrać? Gwint czy porządny zestaw sportowy.
Wiadomo, gwint ma możliwości ustawienia wysokości, o nastawach siły odbicia i dobicia nie piszę ponieważ porządny gwint z taką regulacją to już wydatek przynajmniej 7-8 tyś. dlatego na polu walki zostaje do wyboru tylko gwint z regulacją wysokości. Jednak gwinty z reguły są twardsze i przy szybkim wchodzeniu w zakręt na nierównej drodze to już nie jest taki plus ponieważ auto może zwyczajnie "przeskakiwać". Czy na gwincie są mniejsze przechyły? Może, jeżeli auto jest mocno zglebione ale za przechyły na zakrętach w dużym stopniu odpowiadają przecież stabilizatory.
Generalnie zawsze staram się unikać półśrodków i jak już to wymieniać na coś porządnego ale też jestem daleki przerostu formy nad treścią.

Na razie zawęziłem sobie wybór do następujących zestawów:
GWINTY:
- KW v1
- Eibach Pro-Street S
- Bilstein B14

lub

ZAWIESZENIE SPORTOWE
- Eibach B12 Pro kit

I powtarzam, autem jeżdżę szybko ale na naszych nierównych drogach. Tor? może kiedyś jak będę miał czas i to raczej od święta.

Miał ktoś do czynienia z którymś zawieszeniem lub może polecić coś innego?
AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35

SajmonLP

Jednak widzę że nie na sprzedaż?
ZAPRASZAM - mój blog - Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.facebook.com/MojeCzteryKolka

bdaras

02.08.2016, 22:12 #6 Ostatnia edycja: 02.08.2016, 22:15 by bdaras
Czasami na sprzedaż a czasami nie. To zależy od nastroju ;)
Jak mam kiedy nim jeździć to nie mam ochoty go sprzedawać, ale czasami jak mam urwanie głowy latem, a latem mam ciągle urwanie głowy to wtedy myślę żeby go sprzedać bo tylko stoi. No chyba, że żona czasami wsiądzie się rypnąć na miasto podrażnić brzydką płeć  :)

Na razie nie wystawiam na sprzedaż. Jak ktoś będzie zainteresowany to pogadać zawsze można.
AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35

steveno

W końcu zawitałem na forum bardzo miło sam rozważam zakup Twojego egzemplarza ale NA RAZIE R ka u użyciu. Ja miałem zawisa Koni + Eibachy i był super idealny moim zdaniem. Ps silnik masz zakuty ? Wrzuć jeszcze foto silnika. Gratuluje zakupu.

« Dodane: 11.08.2016, 13:04 »

Znam ten ból ze sprzedażą :)
Do przodu!!!

bdaras

Słyszałem o Koni dobre opinie ale sam nie doświadczałem i wypróbowania. Za to miałem okazję na zestawie Eibach + Bilstein i było naprawdę dobrze więc zamówiłem już cały komplet i ma zawitać u mnie w przyszłym tygodniu.
Co do silnika to nie mam zakutego. Na tym zestrojeniu samochód jeździ dwa lata i nic się nie dzieje.
Jak będę miał chwile to zrobię zdjęcia silnika tylko po co jak z zewnątrz nic szczególnego nie widać oprócz dolotu ze stożkiem.

Cytat: steveno w 11.08.2016, 13:03
sam rozważam zakup Twojego egzemplarza ale NA RAZIE R ka u użyciu.

« Dodane: 11.08.2016, 13:04 »



a co spodobał ci się ;) Ja na razie sam nie wiem czy go sprzedawać, aczkolwiek nigdy nie wiadomo. Zależy od mojego nastroju :)
Jak ktoś będzie chciał kupić to wtedy pomyślę.
pisząc że R w użyciu to rozumiem, że masz na myśli Golfa?
a na zdjęciu nie masz przypadkiem RSa?
AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35

steveno

Volvo s60R .Ojca focusa Rs-a:) A mój niebieski Rs- to już historia. :(
Do przodu!!!

bdaras

12.08.2016, 11:10 #10 Ostatnia edycja: 12.08.2016, 11:16 by bdaras
to faktycznie szkoda, że RS już historia. Pewnie ci brakuje go.
Szukasz czegoś nowego do zabawy?
hmm widzę a w zasadzie nie widzę, że nie ma mojego wykresu z hamowni, a dam sobie coś urwać, że go zamieszczałem  :S
AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35

steveno

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.pokazywarka.pl polecam do zdjęć

« Dodane: 12.08.2016, 11:54 »

brakuje brakuje
Do przodu!!!

bdaras

12.08.2016, 18:19 #12 Ostatnia edycja: 12.08.2016, 18:29 by bdaras
zamieszczam ponownie, mam nadzieję, że teraz widać :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



steveno, a tak mi chodziło po głowie, że skądś kojarzyłem twój nick i znalazłem. Czytałem jak wystawiałeś swojego ładnego RSa ;)
AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35

Tigerbart

A czemu tak wyszlo, że moment tak został z tyłu w stosunku do mocy? Moc masz ładnie a moment jak w wolnossącym Mondeo ST.

bdaras

możesz mi dokładniej wyjaśnić co konkretnie masz na myśli, że moment "został z tyłu w stosunku do mocy"?
AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35