Mondeo mk3 ST220 hatchback po drugim lifcie

sseebbaa1, 18.09.2013, 21:47 « poprzedni - następny »

sseebbaa1

Cytat: SAGAL w 12.12.2014, 16:07
super samochodzik wygląda
Dzięki!
Wiadomo, srebrne najlepsze, co nie SAGAL?
:D




Jutro chyba zabiorę się za włącznik przy dźwigni biegów, bo po wrzuceniu wstecznego nie chcą ostatnio włączać się światła cofania i czujniki parkowania.
Strasznie mnie to denerwuje.
Wcześniej raz kiedyś zdarzyło się, że włącznik nie zadziałał, a teraz wprost przeciwnie - raz kiedyś włączy się na ileś tam prób...
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Miałem to samo -- pomogła wymiana. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

SAGAL

Dokładnie kurde ciągle nie mogę wyjść z zachwytu jak te ST jest piękne i te kombi
Ford Mondeo Kombi ST220
Ford Mondeo Mk 5 hachback

caqerr

Cytat: sseebbaa1 w 12.12.2014, 18:49Wiadomo, srebrne najlepsze,


Made my day! :D :D :D :D

sseebbaa1

Cytat: caqerr w 12.12.2014, 22:59

Made my day! :D :D :D :D

Co caqerr? Czarny bandyta już się znudził? Zmieniasz kolorek?
:evil: :evil: :evil:
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

yayko


sseebbaa1

Ale mniej czasu spędzają w myjniach i dlatego w łącznym rozrachunku są szybsze od czarnych hehe!
:)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

caqerr

Cytat: sseebbaa1 w 14.12.2014, 11:58Co caqerr? Czarny bandyta już się znudził? Zmieniasz kolorek?

ahahhaha :D  Tak, zdecydowanie :P
Zwłaszcza ,że jak szukałem ST to były 3 wymagania
min 1 fl
nie srebrny
nie kombi
:D

sseebbaa1

Ja też kiedy szukałem eSTeka, to zakładałem, że musi być po pierwszym lifcie, bo nie podoba mi się konsola środkowa z początkowych lat produkcji. Przedlifta bym nie wziął.
Kupiłem ostatecznie auto nawet po drugim lifcie, chociaż w momencie kupowanie nie miałem tej świadomości :)

No i też podobnie jak Ty wykluczyłem nadwozie trumniaka :stupid:

Ale co do koloru to nie robiłem żadnych założeń. Dopuszczałem każdy kolor.
W sumie to cieszę się, że jest to kolejny mój srebrny Ford, bo jednak nie mam tyle zapału do mycia samochodu.
Czarny na pewno śliczniej prezentuje się od srebrnego - tak uważam - ale tylko przez 1 dzień. Potem to już srebrny wygrywa :) bo kurzu w ogóle nie widać.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

caqerr

Oj tam :P
Nie ma tak źle, dobry wosk/powłoka i tylko się płucze padake i jest ok :P Do tego jakiś QD i jest cacy! :)

T

Eksploatuję równolegle srebrne Mondeo kombi i czarną Octavię liftback. I nie ma żadnego porównania ani pod względem łatwości utrzymania w czystości, ani przewiezienia jakichś rzeczy. Mondeo po miesiącu wygląda jak Octavia następnego dnia po myciu. Do Mondeo, bez składania tylnych siedzeń, weszły np. 4 opony i 4 felgi luzem, w Octavii już 4 opona musiała jechać na kanapie, nie mówiąc o felgach.

Ja mam podejście takie, że skoro auto i tak nie jest reprezentacyjne, to dobrze, żeby chociaż było praktyczne. A spora przestrzeń w kombi jednak nieraz się przydaje. Szczególnie, gdy się kombinuje coś z meblami, co — nie wiem dlaczego — robię dość często. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

14.12.2014, 22:06 #536 Ostatnia edycja: 26.09.2019, 23:10 by sseebbaa1
No to ja sumę tych zalet, a nawet jeszcze więcej, mam w S-Maxie. Też srebrny hehe.


A z kolei z ST220 będę starał się zrobić wóz mniej praktyczny!
Na przykład chętnie bym ograniczył przestrzeń bagażnika jakąś ładną tylną rozpórką :)

Marzy mi się taka jak ta (z tego co pamiętam ta konkretna była do Cougara):

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Wykonanie czegoś takiego raczej nie jest problemem. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

Jeżeli masz jakiegoś magika na to, to jestem pierwszy w kolejce!
Tylko interesuje mnie lekkie i estetyczne wykonanie.
Puszczone po skosie łączenia idealnie przenoszą wszystkie siły skręcające nadwozie. Te rozwiązanie jest o tyle fajne, że dosyć łatwo można podnieść krzyżujące się ramiona i przewozić w razie "W" dłuższe przedmioty (puszczone poniżej górnej poziomej belki).


Wydaje mi się, że na jakimś forum była akcja, że chłopaki chcieli kupić taki oryginał i później zrobić kilka sztuk. To chyba było na forum Cougara, a wiem, że tam też się udzielałeś. Nie pamiętam skąd mam te zdjęcie (i inne), ale możliwe, że właśnie z CKP.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Cytat: sseebbaa1 w 14.12.2014, 23:04Jeżeli masz jakiegoś magika na to, to jestem pierwszy w kolejce!
To zrobi każdy, kto zajmuje się klatkami bezpieczeństwa, a takich osób jest w Polsce bardzo dużo. Zapytaj na Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.racingforum.pl. W okolicach Warszawy można to zrobić np. u Przema.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club