[S-Max] Smokus MAXimus, czyli Rodzinny Autobus nr 2... i pół Turbo ;)

MAG, 12.04.2014, 22:28 « poprzedni - następny »

ethernal

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.tomson.com.pl/product-pol-1864-Zawor-upustowy-recyrkulacyjny-Forge-Motorsport-Ford-Focus-RS-Mk2-Focus-ST250.html
Da się kupić poniżej 800 pln, trzeba jeszcze poszukać.

MAG

Cytat: Kris1976 w 22.10.2015, 16:44
...a ja się miałem za jedynego pechowca a tu się okazuje że wszystkie te DV z UK są trefne... A Mag,Cliner, Weksla Ja i ktoś jeszcze kupiliśmy te zawory "hurtem" ;)
Mi Zwierzu z Dobrej przed założeniem sprawdził szczelność i powiedział że jak chcę problemy to on to założy ale proponuje albo wymianę na inny albo coś poprawić z oringiem. Wybrałem opcje nr 1....kupiłem ori Forge'a!
Ten gniot z chin przepuszcza powietrze bokami.. wg mnie stąd macie te problemy z falowaniem.

Czyli ten oring jest do dupy?
Thomas pisal gdzies zeby montowac go na jakis specjalny silikon, ale nie powiedzialem swobemu mechanikowi o tym ...

Moze rzeczywiscie trzeba go lepiej uszczelnic i to wystarczy?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

weksla

Jesli wystarczy to mże więcej szczegółów jesli ktoś zna problem. W sumie odlew jest pewnie tes sam. Kwestia uszczelek
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Kris1976

Know-how odnośnie tego oringu pewnie zna ...sam Forge'e ;)
to jest mała duperela ale może spore zamieszanie zrobić, raczej pozostaje metoda prób i błędów...
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

weksla

A u Ciebie Kris co było nie tak z tym zaworem? Czemu mechanik powiedział Ci zebyś go nie zakładał? Było coś nie tak?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Kris1976

Podłączył pompkę dmuchnął ...i wszystko było jasne
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

thomas198

Gdzie dmuchnął, juz sie przyglądam jakiś czas co zrobicie z tymizaworami .Ten zawór nie ma problemów i nie trzeba go wymieniać na forge , wystarczy uszczelnić co widziałem od razu przed montażem i wszystko gra , i zaznaczam ze chodzi w turbo z RSa.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

MAG

Thomas - jak i czym najlepiej to uszczelnic?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

weksla

No właśnie który oring wymienić?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

thomas198

Nic nie wymieniamy trzeba uszczelnić, wątpię że dostaniecie takie oringi, uszczelnienie nie jest proste bo trzeba uważać zeby nie wyszło za ciasno. A jak ktoś nie chce tego zaworu to trzeba kupić zaślepke i wstawić nowy zawór w miejsce sympozera tak jak u mnie i to jest najlepsze wyjście , koszt to trochę wiecej nic zawór forge, ale w zamian macie zawór 2 tlokowy i upust ciśnienia przed przepustnicą  , nie mozna mieć lepiej .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

MAG

W przypadku Mondeo i S-Maxa symposera nie ma...

Czyli mamy rozumiec ze ten wewnetrzny tloczek przepuszcza cisnienie, a nie te uszczelnienie na zewnetrznym oringu na obudowie turbiny?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

weksla

No ja to tak rozumuje
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

thomas198

Jak nie ma sympozera to trzeba przerobić i założyć trójnik i tyle , a zawór sie otwiera dla tego przepuszcza ciśnienie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

MAG

Jesli tak, to wracam na razie do seryjnego i moze na Swieta zakupie ori Forge'a...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Kris1976

Mag, weksla. ...konia z rzędem temu kto wie jak to uszczelnić żeby było dobrze. Nie chcecie mieć szopek to proponuję ori DV (chociaż u mnie się poddał, pewnie od nadciśnienia) lub Forge.
Była pomarańcza ST...czas na RSa !