Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Focus ST `06

molo, 11.11.2011, 22:11 « poprzedni - następny »

T

Cytat: molo w 21.01.2012, 00:30Macie jakiś pomysł co może być nie tak?
Brak strojenia? ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

molo

no jasne ale np. Bartiemu po zmianie samego IC i wydechu bez dolotu przybyło 50 km

T

Cytat: molo w 21.01.2012, 00:34no jasne ale np. Bartiemu po zmianie samego IC i wydechu bez dolotu przybyło 50 km
Wątpię. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

molo

Tak ma napisane w swoim wątku , a ja wątpie żeby Barti zmyślał  :D

« Dodane: 21.01.2012, 00:46 »

zresztą Łukasz też pisał że przed strojeniem miał ok. 250km

T

Zmyślać może nie zmyśla, pewnie źle zhamowali którymś razem i tyle. Przecież taki przyrost nie jest raczej możliwy, po samym wydechu, bo IC mocy raczej nie doda. Wydech w ST nie jest aż tak beznadziejny, żeby wymiana na przelot dodawała 50 KM. Twój wynik ok. 20 KM jest dużo bardziej realny.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

molo

Ja wiem IC to w lecie da na pewno różnice ,tylko dziwne że u 2 osób było podobnie a 220 a 250 KM to jest spora różnica.  Zastanawiam się jeszcze nad następującą kwestią, jak wracałem kiedyś foczką z trasy to zapaliła mi się kontrolka  esp i wyskoczył komunikat usterka układu esp i suszarka dmuchała tylko max. do 0.6 ( nawet jak wyłączyłem i włączyłem silnik bład dalej był , dopiero pomogło odpięcie aku na 20 minut ) poźniej zdażyło mi się to jeszcze raz i od tamtej pory zawsze mam wyłączone esp  i jest spokój. Za pierwszym razem jak wyjeżdzałem z hamowni miałem na wyświetlaczu komunikat usterka układu esp i dzisiaj jak wyjeżdżałem również błąd wywaliło. Oczywiście przy wjeździe na hamownie esp był wyłączony. Tak dumam czy jest jakaś możliwość aby ta usterka coś zakłócała i przez to wychodziły na hamowni nieprawidłowe pomiary ?

T

Czasami bywa tak, że inny dolot zmienia kształt strugi powietrza i przepływomierz przekłamuje w którąś stronę, czasami może to powodować lekki spadek mocy — czy to jest możliwe w Focusie, nie wiem. Ogólnie zrobiłbym dla świętego spokoju diagnostykę komputerową (ale nie sczytanie błędów, tylko niech to obejrzy ktoś, kto rozumie parametry wyświetlane live i widzi, czy są takie jak trzeba). Ale tak czy inaczej w 50 KM z samego wydechu nie wierzę i tyle. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

carlosc

hmmm...ale bez programu????????????z tego co wiem i sie orientuje to wydech plus dolot i icek od 30 do 45km powinno byc...:-) wie hmmm...jak progrma zrobisz to lekko 270m uzyskasz ale troche malo;-/ ja mam wydech z mg plus program to wyslzo 244km i 400nm ale program hujowy...teraz zrobilem icka z Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.fmic.pl....i robie dolot z mgmotorsport..zobaczymy ile przyjdzie po tych modach jak bedzie kupa to robie nowy program w compsporcie:-)

« Dodane: 21.01.2012, 02:50 »

mam pomysl zapodaj zdjecia z przodu ic i dolotu ciekaw jestem ajk masz to zrobione:-)
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

vtec

molo, jak masz zrobiony wydech, jeden tlumik koncowy tylko? czy dwa podwojne na koncu i jeden przelotowy?

molo

zdjecia wrzuce w poniedzialek bo dzisiaj caly dzien na uczelni a juz jest ciemno. ale na koncu mam 2 tłumiki

barti87

Cytat: Tomasz w 21.01.2012, 00:39
Wątpię. :)
Nie ma co wątpić bo tak było, sam Miniac z Promotora był w szoku u niego hamowane przed zmianami 204-206 po zmianach 255 po strojeniu 280, nie wierzysz trudno chcesz możesz spytać wydruki tez mają. Tych których znam co mają STki mieli dokładnie podobne przyrosty od 30 do 50 ps po samej zmianie icka i wydechu różnice były spowodowane różnicą wydechu i icka.

« Dodane: 21.01.2012, 22:24 »

A taki wynik mógł być  spowodowany u Ciebie tymi błędami zrób diagnoze i hamuj jeszcze raz pzdr
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

wilhelm

Może przez te błędy przepustnica nie otwiera się w 100%, tak jak "podobno" w mdo MK4 przy wyłączonej kontroli trakcji. U mnie po zjechaniu z hamowni też świecą się kontrolki od ESP i ABS, jest to spowodowane tym że przednie koła kręcą się a tylne są zablokowane. Po przejechaniu 10-20 metrów gasną, chociaż czasem trzeba zgasić i odpalić silnik.

carlosc

Barti mam nadzieje ze u mnei bedzie podobnie:-DDDDDDD po dolocie z m,icka juz wymienilem...pojade na hamke i wklejam wykres mam nadzieje ze bedzie podobnei jak u ciebie:-DDDDDDDD tylko ze ja mam juz program...zobaczymy jaki przyrost bedzie:-DDDDDDD po icku i dolocie;-p
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

molo

a orientujecie się czy jest jakaś różnica w mocy silnika przy wyłaczonym i włączonym esp?
 
Cytat: wilhelm w 22.01.2012, 00:54przepustnica nie otwiera się w 100%, tak jak "podobno" w mdo MK4 przy wyłączonej kontroli trakcji.
wydaje mi się że w focusie chyba tak nie ma bo jak oglądałem jakies filmiki z przyspieszeniem focusa ST to przeważnie mieli wyłaczony esp.
Może jeszcze spróbować zhamować go z seryjnym dolotem? jest opcja że dolot daje w dupe?

« Dodane: 22.01.2012, 14:53 »

tutaj zdjecia wydechu na szubko , sorry za jakość ale telefon nie mógł mi złapać ostrośći ( dolot wrzuce jutro)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Uploaded with Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.ImageShack.us
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Uploaded with Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.ImageShack.us
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Uploaded with Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.ImageShack.us
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Uploaded with Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.ImageShack.us

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Uploaded with Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.ImageShack.us

końcówki troszkę mi wystają bo będę je docinał dopiero po zrobieniu dyfuzora.

carlosc

hmmm..molo moim zdaniem wydech ok...ja bym na twoim miejscu tak jak pisali chlopcy pojechal na kompa zobaczyl te bledty o ktorych pisales...i wbij na  hamke jeszcze raz ale inna...pokaz foty icka z przodu bo ciekaw jestem czy masz wywalone te gumy od icka ori...i czy jest bardzo odsloniety icek Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.fmic.pl i czy masz dostep powietrza do stozka za reflektorem:-D
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/