[Mondeo] Mondeo ST-220 full black

st-power, 04.07.2014, 19:42 « poprzedni - następny »

st-power

Cytat: JAM w 15.01.2015, 13:21
Łukasz, wrzuć fotkę po przyodzianiu hebli:)
Proszę Marcin :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



oraz zdjęcia wydechu z tyłu. Końcówki idealnie komponują się z otworami w zderzaku.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Tutaj widać w porównaniu z seryjnymi końcówkami na STejku obok (kolegi JAMa) różnicę średnicy:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



oraz STejk w wersji zimowej :

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

JAM

Cytat: st-power w 15.01.2015, 20:10
Proszę Marcin :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Noooo...bardzo, bardzo! :)

weksla

Ładne estekiD:
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

st-power

Cytat: weksla w 15.01.2015, 22:31
Ładne estekiD:
Dziękuję :)
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

T

Fajnie wyglądają te zaciski w Twoich felgach, przez wysoki rant w feldze ładnie ją optycznie wypełniają.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

st-power

Fakt,w tej feldze prezentują się okazale :)
Ale jak to przyjemnie hamuje,to się nacieszyć nie mogę :D

Następnym etapem modzenia,będzie usztywnienie karoserii :)
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

sseebbaa1

Cytat: st-power w 16.01.2015, 19:21
Następnym etapem modzenia,będzie usztywnienie karoserii :)
Konkrety proszę!
Już dawno myślałem o tylnej rozpórce :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

Kupcie sedany, to będziecie mieli fabryczne. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

st-power

W sedanie jest wąski otwór załadunkowy :)

Co do usztywnienia to będę chciał zrobić taką rozpórkę :

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zastanawiam się czy zlecić to El-Tec'owi czy lepiej komuś kto spawa klatki i to dobrze przeliczy.

Myślałem też na sensem wymiany stabilizatora tylnego na sportowy,choć przyznam,że nie widziałem w sprzedaży gotowych.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Przede wszystkim zacznę od wymiany wszelkich wahaczy przód/tył i tu też zastanawiałbym się czy wymienić na oryginalne czy iść w poliuretan.
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

snafu

Na tyle szkoda bagażnika. Na przodzie są już pseudo rozpórki. Nie warto. Zadbali o to na ile mogli.

st-power

Cytat: snafu w 16.01.2015, 21:58Na tyle szkoda bagażnika. Na przodzie są już pseudo rozpórki. Nie warto. Zadbali o to na ile mogli.
Właśnie chce zrobić taką,aby była demontowalna,gdybym potrzebował większej przestrzeni bagażowej,a przodu ruszać nie będę- nie mam do niego zastrzeżeń. Tył jednak trzeba poprawić-bo o ile na seryjnym zawieszeniu tego nie czułem, o tyle na obniżonym/utwardzonym już się czuje jak tył ulega zjawisku skręcania.
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

T

Cytat: st-power w 16.01.2015, 22:02czuje jak tył ulega zjawisku skręcania.
Może masz po prostu zużyte gumy tylnej ramy pomocniczej?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

st-power

Ścieżka zdrowia nie wykazała nic,ale i tak sukcesywnie będę wymieniał wszystko ;)
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

T

Na tych maszynach mało co wychodzi. Dla mnie te urządzenia nigdy nie okazały się przydatne. Zawsze wiedziałem wcześniej, co jest do wymiany, a te maszyny często tego i tak nie pokazywały. Guma ma to do siebie, że z czasem traci swoje właściwości i -- nawet jeśli jeszcze nie ma ewidentnych luzów -- to może już nie funkcjonować tak, jak nowa.

Gdy robiłem swoje zawieszenie 4 lata temu, przeglądałem zachodnie fora i tam temat mocowania ramy pomocniczej był dość często poruszany. Przy czym nie analizowałem tego jakoś dokładnie, bo w kombi jest zupełnie inne zawieszenie, jest 6 wahaczy, ale tej ramy nie ma. Gdybym jednak miał liftbacka to prawdopodobnie wymieniłbym gumy w tej ramie na poliuretany, a wszystkie pozostałe na seryjne. To powinno dać efekt, o który Ci chodzi, bez zmasakrowania komfortu.

U siebie, jak wiesz, założyłem sprężyny Eibach i amortyzatory B6. Do tego zmieniłem wszystkie gumy na nowe, seryjne, a przednie wahacze zmieniłem na nowe, oryginalne. Było to 4 lata temu i od tego czasu zawieszenia nawet nie dotknąłem. Była to więc dobra inwestycja. No, może oprócz tych wahaczy, bo teraz ograniczyłbym się do wymiany gum. Ale wtedy temat nie był tak dobrze rozpracowany i obawiałem się, że efekt może być średni, a zależało mi na idealnym prowadzeniu.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

st-power

Taki właśnie mam zamiar,powymieniać wszystko. Trochę boli cena wahaczy przednich do ST220 : 900zł/szt,ale trudno się wymieni.
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi