Mondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM

T, 17.05.2010, 22:14 « poprzedni - następny »

T

Cytat: MAG w 25.03.2012, 16:02
A nie mówiłem....
Ano mówiłeś, ale ze wstępnych przymiarek wyglądało na to, że może na styk się da. Niestety na odcinku kilkudziesięciu centymetrów byłoby bardzo ciężko. Może dałoby się na siłę, gdyby kupić owalne rurki i wymienić osłony termiczne, ale to chyba zabawa niewarta zachodu. Projekt z jedną rurą przez ten krótki odcinek ma też swoje zalety, na przykład taką, że jest na tyle podobny do serii, że ryzyko tego, że wydech będzie źle działał jest bardzo niewielkie.

Ogólnie plan jest w tej chwili taki: 2*50 mm -> 1*70 mm -> 2*50 mm -> tłumiki końcowe. Ciekawe jak to będzie działać, ale myślę, że dobrze. Bardziej obawiam się hałasu...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

wilhelm

Cytat: Tomasz w 26.03.2012, 03:02Bardziej obawiam się hałasu...

Jak dźwięk będzie miał fajną barwę to może być głośno, byle nie rezonowało...

T

Wreszcie na aucie zawitały letnie koła:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Za dwa tygodnie pojawi się wreszcie nowy wydech, zaraz potem sprzęgło i mam nadzieję, że wszystko zacznie wreszcie działać jak powinno. Później pozostanie już tylko kosmetyka. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

wczas te koła:D
Pasowałyby mi tez takie progi:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Ry2y

Nie myślałeś żeby odchamić to autko? W sumie szkoda, że nie hamowałeś co modyfikację. Ja u siebie np mam mały spadek mocy po nowym wydechu. A jest luźniejszy niż poprzedni...
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

T

Cytat: Ry2y w 05.05.2012, 15:37Nie myślałeś żeby odchamić to autko? W sumie szkoda, że nie hamowałeś co modyfikację.
Oczywiście, że hamowałem i to już w czasach 2,5. Używam do tego ScanXL-owej hamowni, która doskonale nadaje się do stwierdzenia czy jest lepiej czy gorzej i jest za darmo. :)

Cytat: Ry2y w 05.05.2012, 15:37Ja u siebie np mam mały spadek mocy po nowym wydechu. A jest luźniejszy niż poprzedni...
Jeśli to ta dziwaczna konstrukcja Ultera, to wcale się nie dziwię...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

Z newsów -- w ramach zakupu grupowego CKP zamówiłem zimniejszy termostat. Trzeba będzie jeszcze oszukać czujnik temperatury, żeby wiatraki włączały się wcześniej i powinno dojść kilka KM. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Venomus

Cytat: Tomasz w 07.05.2012, 00:42
Z newsów — w ramach zakupu grupowego CKP zamówiłem zimniejszy termostat. Trzeba będzie jeszcze oszukać czujnik temperatury, żeby wiatraki włączały się wcześniej i powinno dojść kilka KM. :)
Potwierdzam :D Jutro firma mi je wyśle ;) Jak wymyślisz albo ktoś już wymyślił jak oszukać czujnik temperatury niech napisze :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.cougarklub.pl
www.cougarklub.org
Pozdrawiam Wszystkich Patryk :D

NeroN

dołożyć rezysotr?

Zmierzyć przy jakim oporze włącza sie wnetylator, potem zmierzyć jaka rezystancja jest przy temp na nowym termostatcie i różnicę zniwelować.

Znaczy termostaty na niższą temp dajecie ?
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Problem w tym, że wentylatorami steruje ECU i jest bardzo prawdopodobne, że fałszując odczyt temperatury w górę przy okazji opóźnimy sobie zapłon... Najlepiej byłoby przestawić moment uruchamiania wentylatorów w samym ECU...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Venomus

Jak nam opóźni zapłon, to sobie go ustawimy np. Ecumasterem ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.cougarklub.pl
www.cougarklub.org
Pozdrawiam Wszystkich Patryk :D

T

Łatwo powiedzieć...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

No i założyłem wydech...

Działa, brzmi fajnie, ale jest tak głośno, że po prostu urywa głowę, a psy uciekają z chodnika koło drogi. W sumie można było się tego spodziewać po prostych rurach nie licząc przelotowych tłumików końcowych. ;)

Czyli po pierwsze wstawiam katalizatory, a jeśli nadal nie da się jeździć (bo teraz naprawdę się nie da), to pomyślę o tłumikach środkowych.

PS. Dobra wiadomość jest taka, że tulejka, którą tu kiedyś pokazywałem, bez problemu oszukuje trzecią lambdę.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

Błąd lambdy wywala po około 1000km :) Więc się nie ciesz za wcześnie, ja z tym walczę ostatnio w Foce... ;)

« Dodane: 12.05.2012, 11:04 »

Ciekawe jak u mnie bedzie na samych seriach z tyłu...

Na razie się komplikuje montaż kolektorów... :/
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Cytat: NeroN w 12.05.2012, 11:03Więc się nie ciesz za wcześnie, ja z tym walczę ostatnio w Foce...
I tak wstawiam katalizatory, powinny wyraźnie wyciszyć auto...

Cytat: NeroN w 12.05.2012, 11:03Na razie się komplikuje montaż kolektorów...
A konkretniej?

PS. U mnie wygląda to tak:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club