Mondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM

T, 17.05.2010, 22:14 « poprzedni - następny »

eng

Tego o czym piszesz już nie ma na youtube.

Lukasz-no1

Cytat: Tomasz w 21.10.2010, 04:00
I niestety opony 225/40/R18 z indeksem Y... Obawiam się, że ciężko będzie się tym jeździło, no ale zobaczymy. Może nie będzie tak źle. ;)
Eeee tam gadasz....
Po prostu będziesz musiał znać każdą dziurę w okolicy lepiej niż drogowcy :D
wypatrywanie dziur z czasem wpada w nawyk ;]

Pozdro
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

T

Chyba jednak się pospieszyłem z tym narzekaniem. Ogólnie nie jest źle. Miałem "na pace" ze 200 kg + ja z przodu i na progach itp. nie było żadnych problemów. Oczywiście jest bardziej twardo, ale nie jakoś ekstremalnie. Powiedziałbym, że trochę bardziej twardo niż w Octavii. Przy czym Octavia jest znacznie twardsza niż seryjne Mondeo. Żadnej tendencji do dobijania czy czegoś takiego nie zauważyłem. Pewnie dlatego, że zamontowałem do tych sprężyn właściwe amortyzatory, co każdemu zresztą polecam. Co do hamulców to oczywiście jeszcze nie testowałem, muszą się najpierw dotrzeć.

...a największe wrażenie po przesiadce z Octavii zrobiło na mnie car audio. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Lukasz-no1

Cytat: Tomasz w 21.10.2010, 18:41
Pewnie dlatego, że zamontowałem do tych sprężyn właściwe amortyzatory, co każdemu zresztą polecam.
Ja wyznaje jedną zasadę, krótsza sprężyna, krótszy amor  ;)

Cytat: Tomasz w 21.10.2010, 18:41
Co do hamulców to oczywiście jeszcze nie testowałem, muszą się najpierw dotrzeć.

Dzień po mieście pośmigasz i będzie gitara :)

Ps. Tomasz jak B6 Ci padną to w Zerkopolu Ci na B8 je przerobią :D
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

Petersan

Cytat: Lukasz-no1 w 21.10.2010, 19:53
Ja wyznaje jedną zasadę, krótsza sprężyna, krótszy amor  ;)

:D
pzdr
Peter

wilhelm

poskładałeś to wreszcie do kupy?  :evil:

T

Cytat: Lukasz-no1 w 21.10.2010, 19:53
Ja wyznaje jedną zasadę, krótsza sprężyna, krótszy amor  ;)
B6 są pewnie trochę krótsze od serii, bo do ST220 są te same, a ono jest przecież obniżone. Zresztą B8 niestety do kombi nie ma, więc nie miałem wyboru.

« Dodane: 21.10.2010, 22:21 »

Cytat: wilhelm w 21.10.2010, 20:27
poskładałeś to wreszcie do kupy?  :evil:
Póki co jest zawias i hamulce. Reszta w drodze. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Cinkciarz

zdążysz ze wszystkim przed koncem roku ???
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

T

Cytat: Cinkciarz w 21.10.2010, 23:51
zdążysz ze wszystkim przed koncem roku ???
W sumie to czekam od jakiegoś czasu na przygotowanie silnika. Jak będzie gotowy do zamontowania to montuje i tyle. Jest jeszcze do zrobienia wydech, ale to drobiazg.

Co do zderzaków z ST to poczekam aż się pojawią jakieś sensowne na Allegro, nie ma co się z tym spieszyć i przepłacać. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

wojoo

Cytat: Tomasz w 21.10.2010, 23:55
W sumie to czekam od jakiegoś czasu na przygotowanie silnika. Jak będzie gotowy do zamontowania to montuje i tyle. Jest jeszcze do zrobienia wydech, ale to drobiazg.

Co do zderzaków z ST to poczekam aż się pojawią jakieś sensowne na Allegro, nie ma co się z tym spieszyć i przepłacać. ;)


ile bys nie czekał to i tak przepłacisz ;)
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

T

Cytat: wojoo w 21.10.2010, 23:57
ile bys nie czekał to i tak przepłacisz ;)
E tam, to jedyna z modyfikacji która się zwróci przy odsprzedaży. Wszyscy je kochają. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Cinkciarz

No to chyba w tym tepnie nie zdążysz do sylwestra ;) jedno jest pewne na sylwka mondkiem nie pojedziesz chyba ze bez zderzaków ;) a i jak chcesz zeby ci sie koszty zwracaly to zacznij jezdzic tak jak ja na "taryfie" wychodzi mi ze paliwko po oslo mam za free i jescze jestem na duzym plusie ;)
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

T

Przy tym spalaniu to chyba w nocy musiałbym jeździć, żeby się zwróciło. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Cinkciarz

Cytat: Tomasz w 22.10.2010, 00:39
Przy tym spalaniu to chyba w nocy musiałbym jeździć, żeby się zwróciło. ;)
[/quote

ja jeżdze tylko w nocy 1-2 godzin max i to mi wystarczy w zupełnosci ;)
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

T

Cytat: Cinkciarz w 22.10.2010, 00:44
Ja jeżdze tylko w nocy 1-2 godzin max i to mi wystarczy w zupełnosci ;)
Przy warszawskich stawkach to nie ma sensu ekonomicznego...

« Dodane: 22.10.2010, 00:51 »

Jeśli kogoś ciekawi jak auto stoi to stoi tak:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Dla mnie dużym plusem jest to, że przód stoi odrobinę niżej niż tył, dokładnie tak jak chciałem. Czyli okazuje się, że jednak Ford miał rację w swoich katalogach, nie Eibach. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club