Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Mondeo TDDi 115

Ry2y, 13.11.2011, 20:14 « poprzedni - następny »

NeroN

Tyrania w domu widze ;)
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

Ry2y

Po uszczelnieniu dolotu jakoś przestał kopcić... chyba coś się popsuło...

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.youtube.com/watch?v=Oc1Z9_76_wQ

« Dodane: 05.03.2012, 08:55 »

Albo tu... już z docelowego hamowania.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.youtube.com/watch?v=OpnxYe8qyAw
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

walus90

ładnie chodzi fajny dźwięk :) kiedy będziesz malował zderzak :P
każdej mordzie dobrze w FORDZIE!!!! hahaha :D

T

Na tym ostatnim filmiku brzmi jak odrzutowiec. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

Wczoraj przejeżdżałem przez tunel przy ścianie i wreszcie usłyszałem to o czym mi Wilhelm mówił, jak byliśmy na dyno day. Mianowicie o dźwięku świstu powietrza kiedy się nagle wciśnie sprzęgło (np. zmiana biegu), kiedy samochód jest na wysokich obrotach i ma wysokie ciśnienie w dolocie (powyżej 1,5 bara). Nie słyszałem za to tego, kiedy po prostu puszczałem gaz. Teraz pytanie... To powietrze się cofa przez turbinę dając taki dźwięk? Domyślam się że wciskając sprzęgło spadają nagle obroty silnika, i silnik nie jest w stanie pochłonąć tyle powietrza, a turbo jeszcze nie zdąża zwolnić. No i czy to jest niebezpieczne zjawisko?
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

wilhelm

To przez stożek, ale nie potrafię wytłumaczyć jak to się dzieje :) Z seryjnym airboxem po prostu tego nie słychać.

Ry2y

No, ze przez stozek to pewnie oczywiste. Bo jak powietrze się cofnie przez turbo to właśnie do stożka... Ale na ile to bezpieczne?
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

Ry2y

Dziś porobiłem kilka prób 0-100, z pomocą Dynolicious. Wyszedł taki wynik. W sumie nie wiem czy dobry czy kiepski. Dałoby radę jeszcze coś obciąć bo mimo wszystko zapiszczałem przy starcie trochę, co widać w czasie 0-10 mil.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

T

Nie wygląda źle, ale patrząc na dość wysoki wynik do 10 mph pewnie mógłbyś jeszcze trochę urwać. ;) Chyba, że to taka uroda pomiaru tym programem.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

No jak pisałem, niestety ślizgnęły sie koła. Niestety nie jestem specjalistą od szybkiego startu. Ciężko mi ogarnąć to auto przy dynamicznym starcie. 1600 obrotów za mało, 1800 za dużo i mieli.... Za krótki jest ten pierwszy bieg :)
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

T

No właśnie cała sztuka w tym, żeby jechać na poślizgu, ale takim minimalnym. Wtedy powinien być najlepszy wynik.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

Trzeba po prostu ćwiczyć i wyczuć auto przy starcie...
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

auchim

nie pamiętam czy masz u siebie short shifter? Moje odczucia po montażu były mega pozytywne, ale jak pisze to tylko odczucia, ciekawe jak to by się przełożyło na czasy

Ry2y

Cytat: auchim w 18.03.2012, 20:26
nie pamiętam czy masz u siebie short shifter? Moje odczucia po montażu były mega pozytywne, ale jak pisze to tylko odczucia, ciekawe jak to by się przełożyło na czasy
Nie, nie mam short shiftera... myślałem o tym. Chętnie sobie zamontuję.

Po 5 dniach szlifowania cięcia gięcia, przygotowałem "PRAWIE" jeden bixenon. Ciągle jest nierówno, ale wygląda to tak:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zastanawiam jak ukryć dziury w maskownicy od silniczków bixenona po bokach...
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

wilhelm