Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Mondeo TDDi 115

Ry2y, 13.11.2011, 20:14 « poprzedni - następny »

Ry2y

Ale przeróbka bez odpowiednich narzędzi to koszmar... została mi do przerobienia druga maskownica, a mi już paluchy nie wytrzymują szlifowania. Królestwo za dremela :D A właśnie, może ma ktoś pożyczyć na kilka dni w Wawie dremel? :D
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

T

Dremel się słabo nadaje do plastiku, łatwo podtopić. Chyba, że większość wyciąć dremelem, a potem już wykańczać ręcznie...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

Dremel z odpowiednią końcowką da rade bez problemu. Tak właśnie rc'u zrobił te swoje soczewki. Dremel z jakąś lekko ścierną końcówką daje lepszą precyzję niż pilnik w ręku. Ten plastik tego szkiełka jest dość twardy i mało podatny na teperatury. Jest kruchy i twardy.
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

weksla

Ciekaw jestem Ry2y efektu końcowego jak Ci to wyjdzie:D
Jak mi się spodoba to zamówię u Ciebie  hehehe
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Cytat: Ry2y w 29.03.2012, 23:48Dremel z jakąś lekko ścierną końcówką daje lepszą precyzję niż pilnik w ręku.
Jeśli masz wprawę w posługiwaniu się ręcznym pilnikiem i jest on odpowiedni to nigdy w życiu -- dremelem z definicji robisz szybciej, więc czasu na korekcje ew. błędu też masz mniej. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

Kupiłem sobie dremel/ mini szlifierkę w supermarkecie za 80zl. Dziś sobie nią popracowałem nad maskownicami. Jest super. Ustawiłem sobie na 12 tys obrotów (ma regulację 10k-32k), nic się nie topi, a warstewka po warstewce ślicznie ściąga plastik. Wybacza błędy.
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

T

Jakiej końcówki do tego używasz?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

31.03.2012, 22:15 #97 Ostatnia edycja: 01.04.2012, 17:49 by Ry2y
Taka gumowa z nakładaną obrączką papieru ściernego...

« Dodane: 01.04.2012, 17:49 »

Etap pierwszy prawie zakończony :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

weksla

Świetnie to wygląda:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Mi też się podoba. Zrobiłeś coś z tymi ringami, żeby po zapaleniu nie były żółtawe tylko niebieskawe?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Essio

gratulacje za chęci.
Całkowicie nie na temat... jednak zapytam... :)
Zdjęcia są robione w twoim pokoju?
Oberslejzen!

Ry2y

07.04.2012, 08:24 #101 Ostatnia edycja: 07.04.2012, 18:55 by Ry2y
Cytat: weksla w 06.04.2012, 23:45
Świetnie to wygląda:D
Dzięki

Cytat: Essio w 07.04.2012, 00:08
gratulacje za chęci.
Całkowicie nie na temat... jednak zapytam... :)
Zdjęcia są robione w twoim pokoju?
W mojej "pracowni" :)

Cytat: Tomasz w 06.04.2012, 23:49
Mi też się podoba. Zrobiłeś coś z tymi ringami, żeby po zapaleniu nie były żółtawe tylko niebieskawe?
No właśnie zastanawiam się czego użyć... Myślałem nad jakimś lakierem do przyciemniania lamp, tyle że w kolorze niebieskim, albo nakleić jakąś niebieską folię od spodu, tak jak jest zielona w podświetleniu zegarów... Nie chciałbym żeby szkiełko było niebieskie, wolałbym żeby było delikatnie niebieskawe...

« Dodane: 07.04.2012, 18:55 »

Zrobiłem sobie dziś urodzinowy prezent i zakupiłem sobie magiczny interfejs, który podobno będzie czytał na żywo dane z czujników TDDi... Czyli taki Elm dla starszych silników forda. Jak tylko do mnie przyjdzie to się podzielę wrażeniami.
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

T

Cytat: Ry2y w 07.04.2012, 08:24No właśnie zastanawiam się czego użyć... Myślałem nad jakimś lakierem do przyciemniania lamp, tyle że w kolorze niebieskim, albo nakleić jakąś niebieską folię od spodu, tak jak jest zielona w podświetleniu zegarów... Nie chciałbym żeby szkiełko było niebieskie, wolałbym żeby było delikatnie niebieskawe...
Folia się chyba nie nadaje, raczej będzie odklejać się od temperatury. Ja bym próbował lakierem.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

Wczoraj przyszedł do mnie interfejs obsługujący również starsze silniki forda. Zabrałem go do Sarena na testy. Interfejs widzę, że ma całkiem spore możliwości, i czyta dane z czujników tddi na żywo bez problemu.
Z opisu wynika że można się łączyć z:
Escort, Mondeo MKI/II/III/IV, Focus I/II/III, Fiesta, Scorpio, Transit, Fusion, Ka, Puma, Cougar, Galaxy i jakimiś amerykańcami.

Sprawdziliśmy co daje przy okazji chiński intercooler. Podczas testów gdy deptałem swoim samochodem temperatura nie przekroczyła 25 stopni (na zewnątrz było około 13). Natomiast Saren na seryjnym icku nawet na główna drogę nie wyjechał (przygazował mocniej dwa razy na dwójce) i było już ponad 60 stopni... Także całkiem nieźle ten icek daje radę.
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

auchim

Co zanabyles F-Super czy jakis inny wynalazek?