Mondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM

T, 17.05.2010, 22:14 « poprzedni - następny »

T

Cytat: weksla w 10.08.2014, 18:28Doczekamy sie tego roku?
Pewnie tak, bo w przyszłym chcę sprzedać.

Cytat: weksla w 10.08.2014, 18:28A dlaczego w schowku zmieniarka?
Bo tam najłatwiej. A gdzie proponujesz?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

No tak jak fabryka w bagazniku
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

A coś więcej? Gdzie dokładnie to jest montowane, jak poprowadzić kabel i jak dużo jest z tym roboty?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

W kombi jak i innych wersjach nadwozia jest to montowane w bagażniku z boku po prawej stronie, obudowane flokowanym plastikiem. Zmianiarka jest przykrecona do metalowego stelaża. Link do obudowy:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/zmieniarka-denso-czytnik-dvd-ford-mondeo-mk3-2006r-i4416363636.html

Kabel ciągniesz pod wykładziną (fabrycznie) lub w progu (dla leniwych)
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Cytat: weksla w 10.08.2014, 19:32w progu (dla leniwych)
Ile z tym jest roboty? Te panele odkręca się jakoś osobno, czy trzeba pół auta demontować? Jak przejść przez tylną kanapę, trzeba ją odkręcać?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

Nie. Mi to zajęłoby około 20min.
Trzeba zdemontowac tą wykładzinę boczną w bagażniku (tam gdzie masz apteczke), nastepnie tam już widać przestrzeń którędy póścisz kabel, no i progiem (zdejmujesz plastik na całeś długości). Na końcu trzeba kabel przeciągnąc pod bezpiecznikami aż do radia
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Cytat: weksla w 10.08.2014, 23:47Nie. Mi to zajęłoby około 20min.
Kiedy będziesz w stolicy? ;)

Cytat: weksla w 10.08.2014, 23:47Trzeba zdemontowac tą wykładzinę boczną w bagażniku (tam gdzie masz apteczke), nastepnie tam już widać przestrzeń którędy póścisz kabel, no i progiem (zdejmujesz plastik na całeś długości). Na końcu trzeba kabel przeciągnąc pod bezpiecznikami aż do radia
Brzmi prosto, ale pewnie takie nie jest. W ogóle nie lubię demontować plastików w aucie, bo łatwo coś minimalnie uszkodzić i potem stuka, denerwuje, a nie wiadomo co to jest. I w ogóle miejsce na tą zmieniarkę mi odpowiada, problem w tym, że jest ona umieszczona pod kątem 45 stopni i niestety na większych dziurach płyta potrafi "przeskoczyć". Zastanawiam się, czy problem rozwiąże nieco lepsza amortyzacja samej zmieniarki. Jak to jest rozwiązane fabrycznie? Zmieniarka, jako taka, ma jakąkolwiek amortyzację w seryjnym uchwycie?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

marcinek

Cytat: Tomasz w 10.08.2014, 18:31A dlaczego w schowku zmieniarka?Bo tam najłatwiej
dokładnie i najwygodniej, płyty pod ręką..
w schowku zmieniarka + hdd

weksla

fabrycznie jest przykręcona "na sztywno" do metalowego stelaża, który z koleji jest przykręcony do ramy auta.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

13.08.2014, 00:06 #1149 Ostatnia edycja: 16.08.2014, 00:39 by badger
Cytat: marcinek w 12.08.2014, 16:57dokładnie i najwygodniej, płyty pod ręką..
I dlatego chyba tam zostanie. Problem z "przeskakiwaniem" płyt zniknął, pewnie wynikał z tego, że zmieniarka dość długo leżała na półce i możliwe, że elementy odpowiedzialne za amortyzację się "zastały".

Cytat: marcinek w 12.08.2014, 16:57w schowku zmieniarka + hdd
Tylko do czego miałbym to hdd podłączyć... :)

Tak czy inaczej całość brzmi naprawdę dobrze. No, ale to głównie zasługa mojej instalacji w drzwiach. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

caqerr

Znasz już jakieś konkrety kiedy to będziesz stroił?
Myślałeś nad tym gdzie ? Heko ?

T

Cytat: caqerr w 17.08.2014, 10:17Znasz już jakieś konkrety kiedy to będziesz stroił?
Najpierw jadę na hamownię z AFR.

Cytat: caqerr w 17.08.2014, 10:17Myślałeś nad tym gdzie? Heko?
Raczej tylko Heko to ogarnie. :) W każdym razie, póki co, nie znam nikogo bliżej.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

Zhamowałem auto jeszcze przed strojeniem, wyszło 240 KM i 261 Nm:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Realnie pewnie jest jeszcze parę KM więcej, bo dzisiaj było strasznie niskie ciśnienie (989 hPa), a korekcja DIN nie jest zwykle do końca miarodajna w przypadku samoadaptujących się ECU, takich jak to.

Ciekawe, co da się z tego auta jeszcze wycisnąć po strojeniu.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

yayko

no to pięknie wyszło może do 250 km dojdzie :)
Gratuluje :D

T

Dzięki, mam taką nadzieję, ale zobaczymy. I tak jest dobrze. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club